Vraag

Geen internet lijn is gekoppeld aan gsm nummer

  • 10 August 2022
  • 8 reacties
  • 84 Bekeken

Goede middag, op het gsm nummer van mijn dochter is er geen internetverbinding beschikbaar. Bij de lijn analyse komt de boodschap dat er geen internetlijn gekoppeld is aan dit nummer. Het kan zijn dat de surfen functie is geblokkeerd. Kunt u mij informeren hoe wij het surfen zonder wf kunnen deblokkeren? Verder zijn alle instellingen ok bij haar. Alvast bedankt. 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum (vanaf morgen)

Internet onderweg | Verbinden met mobiel Internet (proximus.be)

Zijn de instellingen op de betrokken smartphone ok?

Reputatie 7
Badge +3

@Roels001 

goedemiddag, 

is het gelukt met de tips van M_016?

indien niet: graag je forum profiel verder aanvullen met klantgegevens en het betrokken gsm nr?

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

groeten

Tina

Beste Tina,

Bedankt voor de snelle reactie. Het is niet gelukt met de tips van M_016. Alle instellingen op haar smartphone zijn in orde. Ik heb het profiel verder ingevuld met de klantengevens. Het kan zijn dat de internetlijn niet is gekoppeld aan haar nummer (staat als enig nummer bij de profielgegevens) omdat de internettoegang zonder wf was geblokkeerd door Proximus op ons verzoek. Nu heeft zij een ander abonnement maar geen internettoegang.

Groeten, Julia.

Reputatie 7
Badge +3

@Roels001 

op het eerste zicht zie ik geen barrings/blokkeringen voor data, wel voor andere content, maar dat maakt niet uit.

ik heb het bij collega’s nagevraagd

we hopen je spoedig bericht te kunnen geven

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Roels001 

mijn collega heeft achterliggend nog een blokkering gevonden 

Hij gaat ze wegnemen

Straks gsm eens uit en aanzetten en t zou opgelost moeten zijn?

Succes en groetjes

Tina

Dag Tina en collega's, 

Alles werkt! 😀 Jullie zijn de beste! Veel dank! 

Reputatie 7
Badge +4

@Roels001  Dat horen we graag 😃. Veel surfplezier !

Reputatie 7
Badge +3

@HadewychT  sjiek gedaan :-)

Reageer