Geen internet, geen tv...van het kastje naar de muur!

  • 12 November 2018
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Op vrijdag 09/11 rond het middaguur viel ineens mijn tv en internet uit.
Zelf van alles geprobeerd maar dat zette geen zoden aan de dijk!
Dan maar naar Proximus gebeld.

De technieker die ze stuurden, zei meteen toen hij binnenkwam dat hij niets voor mij kon doen.
Iets met slechte kabels en zo.... Het leukste nieuws was dat het weleens weken kon duren voordat mijn probleem verholpen zou worden.
Geweldig! Vrijdag al een werkdag om zeep omdat ik niet kon inloggen.

Het rare is wel dat mijn tv en internet uitvielen vlak nadat Scarlet tv werd geïnstalleerd bij mijn onderburen.

Geen verband? Amehoela!


Na nog maar eens verschillende telefoontjes op vrijdag en zaterdag kreeg ik een algemeen antwoord: we zullen techniekers sturen. Wanneer? Geen idee!

Ik heb het gehad met Proximus. Ik heb ook een klacht ingediend (de 2de op een maand tijd).
De factuur zal wel doorlopen maar daar zal nog over gedebatteerd worden!

Eind deze maand loopt mijn abonnement af en ik weet nu al wat ik ga doen.

1 keer raden!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is momenteel een storing op je lijn dat niet kon opgelost worden door onze technicus, het is nodig dat onze las ploeg langs komt om de kabel te herstellen.

Helaas kunnen wij niet zeggen wanneer deze herstelling zal uitgevoerd worden, men zal dit zou spoedig mogelijk opnemen en je telefonisch verwittigen wanneer de werken worden uitgevoerd.
Dat wist ik al maar dat helpt me geen sikkepit vooruit.
Hoe zit het met de factuur?
Mijn 80-jarige, alleenwonende vader heeft dit jaar eens 5 dagen zonder tv gezeten.
Als troostprijs kreeg hij 10 euro korting op zijn factuur.

Ik noteer het aantal dagen dat ik zonder zit en zal dan zelf een redelijke berekening maken wanneer ik de (laatste!) factuur krijg.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Christel, van zodra de storing verholpen is , kan je ons via deze weg opnieuw contacteren, dan zullen we het verder bekijken voor een commerciële tegemoetkoming. Groetjes, Aziz

Reageer