Vraag

Geen internet - geen tv- geen vaste telefoon

  • 10 November 2019
  • 5 reacties
  • 244 Bekeken

Dag, sedert donderdag 7 nov heb ik geen verbinding meer met internet.

Uiteraard werken ook tv en en vaste telefoon niet meer.

Na telefonisch kontakt is een technieker langs geweest op zaterdag 9 nov. Die heeft me meegedeeld dat er een kortsluiting ondergronds is waarbij een ploeg lassers dient langs te komen.

Ondertussen is mijn mobiele data opgebruikt. Ik heb al mijn punten opgebruikt om zoveel mogelijk mobiele data te kunnen verzamelen.

Ondertussen al 50 GB buiten bundel, € 60 gefactureerd.

Facturatie werkt blijkbaar sneller dan herstelling.

Gezien het lange WE verwacht ik een tf voor herstelling pas 12 nov. Ben dan reeds een week afgesloten van internet/tv/tf.

  1. Kan ik ergens gratis mobiele data krijgen ter compensatie.
  2. Wat met de factureerde €60 voor mobiele data buiten bundel
  3. Men heeft me ook nog eens een bijkomend abonnement voor extra 10 Gb van €30 aangesmeerd.

Wil eens bekijken

 


5 reacties

hier ga je geen antwoord krijgen van iemand van proximus zelf aangezien er tijdens het weekend en op feestdagen op het forum door hen geen support gegeven wordt, maar er is wel support tijdens weekend en feestdagen op de helpdesk die je gratis kunt bereiken op het nummer 0800 22 800.

 

Eventueel kun je anders ook via facebook/messenger en twitter proberen contact op te nemen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @patv , heb je intussen al bericht gehad wanneer we langskomen? Ik kan het aangerekende verbruik + bundel corrigeren als de storing gelicht is. Grt, Heidi

Dag Heidie, vandaag dinsdag heb ik tf ontvangen dat de storing is opgelost. Er was een gelijkaardig probleem in de straat en men heeft de storing gelijktijdig kunnen oplossen. Er bleek nog een stuk oude kabel aanwezig en die is vervangen. Whatever. De storing is dus gelicht, mijn afspraak op donderdag is dus niet meer nodig. Alles werkt opnieuw zoals voorheen. Wil het aangerekende verbruik + bundel corrigeren. Ik wil wel de unlimited data behouden op het 070 nummer. Zo heb ik steeds backup .

groeten

Reputatie 7
Badge +3

Ok bedankt voor feedback.

Onze collega zal je contacteren en bespreken wat mogelijk is.

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@patv het aangerekende verbruik + bundel staan klaar als correctie op je volgende factuur. Grt, Heidi

Reageer