Vraag

Geen internet en TV met nieuwste product van Proximus

  • 19 May 2018
  • 5 reacties
  • 288 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Op vrijdagnamiddag 19/05 vastgesteld dat we geen internet en tv hebben al zeker tot dinsdagmorgen 23/05 omdat Proximus geen techniekers heeft die de nieuwste fiber lijnen kan repareren en al zeker niet in het weekend. Het is niet te geloven wat er bij proximus allemaal gebeurd. Ik probeerde net nog een half uur te bellen om te weten wanneer mijn afspraak zal zijn op dinsdag maar het is alsof ze mijn telefoon niet meer willen opnemen.
Ik dien een officiële klacht in bij de ombuds en ik eis ons dossier op bij proximus; Ik stel deze vraag via het forum want mijn telefoon wordt niet meer opgepakt. Het dossier bevat al heel wat interventies die alle stoten van Proximus aantoont sinds de verhuis naar onze nieuw woonst. In het kader van GDPR moet het niet te moeilijk zijn om dit dossier te pakken te krijgen. Via een FON ook geen internet te krijgen want dat signaal is niet sterk genoeg....anno 2018

5 reacties

Ter info: eens je de klacht doorgegeven hebt aan de ombudsman telecom, wordt alles verder afgehandeld tussen hen en Proximus.
Reputatie 7
Badge +4
Dag KVG,

Er waren geen techniekers meer beschikbaaar vandaag toen je gisteren belde. Aangezien maandag een feestdag is, is de eerst volgende werkdag dinsdag 23/5, wanneer je ook je ofspraak gekregen hebt. Ik zie dat je afspraak is vastgelegd tussen 10u en 12.30u, een specifieker uur kunnen we niet op voorhand geven, de technieker belt je wanneer hij vertrekt naar jou om je te verwittigen.

Groeten
Beste
Na een lang weekend (sinds vrijdag) is de technieker langsgeweest. Een vriendelijke man die de problemen van de klant probeerde te behandelen. Zaterdag ging ik langs in de proximus winkel te Aalst en daar werd ik uitgelachen omdat ik vroeg naar een oplossing voor ons internet probleem. Bij een vorige panne hadden ze ons wel uit de nood geholpen. We hebben nog steeds geen internet want het ligt niet aan de binneninstallatie maar aan de NIEUWSTE fiberkabel....benieuwd hoe lang het zal duren voor we weer signaal krijgen voor televisie en internet ?Ondertussen gebruik ik mijn telefoon om mijn werk te kunnen doen. De vriendelijke technieker heeft ons een vodafone toestel gegeven met 500 MB.daar moeten we natuurlijk niet mee streamen of iets opzoeken. Enkel gebruiken om mails te versturen.Dag 5 zonder internet en tv....proficiat voor proximus.
ik weet niet of Proximus dit nog doet tegenwoordig maar vroeger laden ze in zo'n pech situaties de sim (in je Vodafone) gratis terug bij, mss kunnen de proximus medewerkers daar eens naar informeren of dit nog mogelijk is tot je uit de problemen bent.
Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
Dan kunnen nakijken wat hier gaande is



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679mvg
jonathan

Reageer