Geen internet en tv en afspraken worden niet nagekomen

  • 9 December 2022
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Mijn internet en tv werken niet meer. Ik heb een afspraak gemaakt en op woensdagvoormiddag zou men langskomen. Die afspraak is gedurende de dag constant verplaatst geweest, tot 4 keer toe. Het laatste bericht was dan de afspraak is verplaatst naar morgen. De volgende dag is die ook 3 maal verzet geweest en uiteindelijk iemand gekomen maar die kon het probleem niet oplossen. De volgende dag zou Proximus ons opbellen voor een afspraak, maar weer niemand gehoord. Dan maar zelf contact opgenomen met hen. De ene wist dat er een lasser moest komen, de andere niet. De ene zei ons dat er al een volgende afspraak was, de andere niet, dus weer niet opgelost. Ondertussen zitten wij hier nog altijd zonder internet en tv en is er nog altijd geen zicht op een oplossing en niemand weet wat te doen. Wat moet je dan doen als klant??


2 reacties

De Proximus forummedewerkers (moderators) komen hier niet langs tijdens het weekend.

Daarom ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen maandag.

Reputatie 5
Badge +2

@krijtvan Ik heb gelezen in het laatste verslag van de technieker dat nu alle zou moeten werken.

Reageer