Beantwoord

Geen internet en tv

  • 20 November 2018
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Al 24u geen internet en tv! Bij het 0800-nummer kom ik niet verder dan: "u kunt momenteel hinder ondervinden van een incident dat heeft plaatsgevonden op ons netwerk, Proximus stelt alles in het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen". Chat werkt niet.
Ik zou graag meer informatie willen over dit incident. Wat is er precies aan de hand? Welke termijn hebben jullie in gedachte om dit probleem op te lossen?
icon

Beste antwoord door HadewychT 20 November 2018, 10:08

Bekijk origineel

2 reacties

Louter ter info: valt mij op dat er al drie meldingen gekomen zijn van dergelijk probleem van geen internet in korte tijd:
>
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/geen-internet-46108
>
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/geen-internet-verbinding-46093
>
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/geen-internet-46098
Reputatie 7
Badge +4
Er was een panne op de straatkast waarop u bent aangesloten. Deze is sinds half 10 opgelost. ALs ik uw lijn test zie ik ook geen probleem meer. Ondervindt u nog problemen ? Onze excuses voor het ongemak.

Reageer