Vraag

geen internet elke maandag. uw DNS-server is mogelijk niet beschikbaarr

  • 24 February 2020
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Zoals vorige maandag hebben we geen internet verbinding. Probleemoplossing geeft de foutmelding: “uw DNS-server is mogelijk niet beschikbaak”.

Het gaat hier om een apotheek en zonder internet kunnen we niet goed functioneren… Vorige week maandag hebben we meerdere keren naar de klantendienst gebeld. Deze zeiden dat er een probleem was met de bak in de straat. Mijn collega is naar de bak gewandeld waar mensen van proximus aan het werken waren. Deze zeiden dat er normaal geen probleem was. De werkmannen van proximus waren heel behulpzaam en zijn zelfs komen kijken of er een probleem was bij ons thuis maar alles was in orde. Eén van hen is dan naar de centrale gereden en heeft het probleem daar opgelost. We hadden terug internet. Eén week later maandag weer zelfde probleem. We bellen naar de klantendienst. Weer zelfde verhaal. Ze zeggen er is een algemeen probleem. We bellen 2 uur later terug ze zeggen er is een probleem maar uw probleem was nog niet gemeld!!! andere mensen uit de straat zeggen dat ze wel internet hebben. We worden hier een beetje wanhopig van… 


2 reacties

Bedankt voor uw antwoord. Ik heb mijn informatie aangepast.

Er is net een technieker langs geweest die zegt dat de internetlijn in de straat beschadigd is. Deze moet worden vervangen. Het internet valt nu om de haverklap uit. De technieker kon niet zeggen hoe lang de problemen gingen blijven duren... Het is wel vreemd dat er al meerdere mensen van proximus hebben aangegeven dat er een probleem is, maar dat er al weken niks mee gebeurd. Voor de apotheek is dit echt slecht. Wij kunnen niet goed functioneren...

Kan je op jouw forumprofiel hier even jouw lijn- en/of klantennummer toevoegen? Dan kijk ik het graag even na.

Is er dan al een nieuwe afspraak gepland geraakt met een technieker?

Reageer