Vraag

Geen internet, beloofde oplossing wordt niet uitgevoerd.

  • 2 July 2019
  • 9 reacties
  • 185 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Rond 21.15 wou de smarttv geen enkele app meer openen. De tv gereset,daarna modem heropgestart, tv gaf steeds aan verbonden te zijn. Proximus tv werkte, ik dacht oei ligt aan tv. Niet dus laptop, ipad en smartphone ook verbonden en ook geen internet. Dus zal het aan Proximus liggen, inmiddels 21.30, snel bellen want dat kan tot 22.00. Heel het verhaal gedaan, de medewerker kon het vanop afstand oplossen. Geen reset van de modem maar iets anders,wat weet ik niet. Ging ongeveer 20 minuten duren, zou dan ook geen tv hebben. Ik zeg ok, doet u maar en alvast bedankt. Ik denk dat is fijn meteen goed geholpen. Het was ondertussen 21.45. Nu is het 23.05 en is nog steeds niet uitgevoerd . Leuk is anders dat wordt dus morgen opnieuw aan de telefoon hangen en hopelijk lukt het dan wel.

9 reacties

Als je op de interface van je modem gaat zien 192.168.1.1 staat je internet login dan ingevuld iets in de vorm van xxxxxxx@PROXIMUS maar het login wachtwoord is wel niet zichtbaar, vervangen door sterretjes.
Anders moet je gewoon nog eens je bbox een factory reset geven en als het allemaal niet lukt zal het inderdaad voor morgen zijn...
Reputatie 6
Badge +1
Ik zal eens kijken. Ik vind alleen als ze aan de telefoon zeggen we gaan het zo dadelijk oplossen dan horen ze dat ook te doen.
Kan je jouw lijn- of klantennummer toevoegen aan de private velden op je forumprofiel hier? Dan kijk ik na wat er hier precies aan de hand is.
Reputatie 6
Badge +1
Ok doe ik, net opnieuw gebeld, het zou waarschijnlijk een algemeen probleem zijn. Was de derde die belde voor hetzelfde probleem in Antwerpen
Reputatie 6
Badge +1
Lijnnummer en klantnummer zijn toegevoegd
Kan je even jouw modem resetten? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Reputatie 6
Badge +1
Heeft helaas niet gewerkt, ook niet met nieuwe settings door te sturen. Blijkbaar is e Bbox3 stuk. Nieuwe is aangevraagd. Hartelijk dank voor de hulp.
Ik heb je dan ook verder geholpen via FB Messenger en jouw omwisseling geregeld.
Graag gedaan! ^WR
Reputatie 6
Badge +1
Je hebt dat goed gedaan, super!

Reageer