Beantwoord

Geen internet

  • 5 February 2019
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Sedert 25 januari geen internet meer. 4 x helpdesk gebeld + 2 klachtenmails. Technieker is langsgeweest. Er moet blijkbaar een nieuwe kabel naar binnen getrokken worden. Er moet een 'lasser' komen. 2 weken verder en nog steeds geen nieuws. Is dat klantenservice in 2019?
icon

Beste antwoord door Andy1973 13 February 2019, 11:16

Bekijk origineel

3 reacties

Er staat voor jou een interventie gepland op vandaag van 08:00 tot 12:00. Ik neem aan dat er al schot in de zaak is gezet geweest?
Beste wenzel,
Ik ben inderdaad gecontacteerd geweest vandaag... Eindelijk.
Ik heb afspraak met een technieker volgende woensdag. Er was blijkbaar een interne miscommunicatie bij proximus.
Hopelijk komt het dan in orde!
Vandaag is het probleem eindelijk opgelost door technieker Kevin!
Zeer tevreden over de technieker maar minder over de communicatie bij proximus. Maar goed, probleem opgelost!

Reageer