Beantwoord

Geen internet

  • 5 February 2019
  • 5 reacties
  • 131 Bekeken

Reeds twee dagen geen internet, dus ook geen tv en dergelijke!
OK ligt aan de werken in onze straat blijkbaar maar krijgen ook niks van informatie daarover.
Nu hebben we gisteren nog Netflix en andere zenders kunnen streamen dus geen probleem. Maar is nog steeds niet opgelost nu en onze mobiele data is er nu wel door.
Gaat heel traag en is super duur nu.!
Miss een mogelijkheid om mobiele data vrij te geven of welke commerciële tegemoetkoming moeten we dan wel verwachten ?
En kom weer niet af met 'je kan een gratis film huren'
Graag spoedig reactie!
Van een ontevreden klant die twijfelt om van provider te veranderen!
Klantnummer:**** [Edit Wim]
icon

Beste antwoord door Nietcontent 6 February 2019, 13:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
We zijn inderdaad reeds op de hoogte van het probleem en doen er alles aan om dit, in coördinatie met de andere betrokkenen, zo spoedig mogelijk recht te zetten. We vroegen extra info op bij de betrokken diensten en komen hier nog op terug van zodra we meer weten. Een financiële compensatie kan bekomen worden na lichting van de storing (zo heeft de klantendienst een duidelijk beeld van hoe lang je juist buiten dienst hebt gelegen).
Is er momenteel al meer nieuws?
Niet fijn om ziek te zijn en al 3 dagen geen internet en tv te hebben.
Morgen werk ik van thuis uit, maar daarvoor heb ik wel wifi nodig om op het netwerk te geraken. Anders moet ik verplicht een dag vakantie nemen, dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Reputatie 7
Badge +4
Wendy, men is er nog steeds mee bezig. De technische ploeg doet zijn uiterste best om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Wij hebben helaas nog geen eind termijn doorgekregen. Dit is een algemene storing in de buurt.
Probleem is ondertussen opgelost! Heeft 50u geduurd wel.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb hiervoor dossier 37428055 opgemaakt voor de bevoegde dienst. Groetjes, Antonella

Reageer