Geen internet

  • 20 November 2018
  • 9 reacties
  • 174 Bekeken

Beste,
Sedert gisterenochtend en nu dag erna nog steeds geen internet thuis. Ik heb een eigen zaak in kinderanimatie en de sinterklaasperiodr is de drukste periode van het jaar. Een ongeluk komt nooit alleen... alleen vindt ik dit onverantwoord en ik kan jullie zelfs telefonisch niet bereiken. Dit veroorzaakt een enorme schade aan mijn bedrijf en mijn gezondheid. Tracht zaken via gsm grotendeels af te handelen en zit tot s nachts bezig, maar kan niet alles doen. Graag dringend actie en terugkoppeling aub.

Marissa De Kever

9 reacties

Louter ter info: valt mij op dat er al drie meldingen gekomen zijn van dergelijk probleem van geen internet in korte tijd:
>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/geen-internet-46098
>
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/geen-internet-verbinding-46093
>
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/geen-internet-46098
Reputatie 7
Badge +4
Beste, Ik heb je lijn net getest en zie geen dsl-signaal. Kan je even nakijken of de kabel die achteraan in je modem in de blauwe aansluiting zit en dan aan de andere kant naar je telefoonstopcontact gaat overal goed inzit ? Je mag dan ook de modem eens herstarten. Als het lichtje 'DSL' dan nog blijft knipperen moeten we een technieker ter plaatse sturen.
Ik ben op mijn werk nu en pas vanavond rond 17u30 thuis. Ik geloof nooit dat er een kabeltje los zit. Dit heb ik gisteren al 3x bekeken, heropgestart etc... Internet is gisterenochtend rond 6u30 weg gevallen. Ik ben even ten einde raad....
Reputatie 7
Badge +4
Als je het gisteren al nagekeken hebt, zal ik een afspraak met een techieker boeken. Ik zie dat je een special contract hebt waarbij ik vandaag nog iemand kan sturen. Kan er iemand aanwezig zijn, of hebt u toch liever één van de volgende dagen een afspraak ? Groeten, Hadewych
Na 16u40 ben ik thuis en mag er zeker iemand langskomen. Ik vermoed dat het probleem elders is, want er zijn nog mensen in Kieldrecht mzt exact hetzelfde probleem. Kan u mij uw afspraak bevestigen aub
Reputatie 7
Badge +4
Er was inderdaad een panne in Kieldrecht, maar enkel met de verbinding met internet. Het DSL-signaal kwam wel nog door en dat is bij u niet het geval. Vandaar dat een interventie toch nodig zal zijn. Ik zal het in ieder geval doorgeven naar de technieker. Kan je me via PB een gsm-nr doorgeven waarop de technieker je kan contacteren voordat hij ter plaatse komt ?
Mijn gsm is 0484 *****
of 0472 *** is het nr van mijn man.

Grt
Marissa
Tip: stuur best geen privé gegevens door via een openbaar forum om zoveel mogelijk misbruik te voorkomen, maar via Privébericht sturen (klik hier)
Reputatie 7
Badge +4
Ik zie dat je je nrs wel openbaar op het forum gepost hebt ipv via PB. Misschien kan je ze best terug verwijderen.

De afspraak is aangemaakt. Normaalgezien is dit echter wel voor half 5. De technieker zal u sowieso contacteren voordat hij ter plaatse komt en dan kan je samen bekijken hoe dit het beste lukt voor jullie. Groeten, Hadewych

Reageer