Beantwoord

Geen internet

  • 26 April 2017
  • 47 reacties
  • 1206 Bekeken

momenteel hebben wij wel een wifi signaal maar is er geen internet verbinding.
vermoedelijk een storing op de kabel?
icon

Beste antwoord door Wim 19 January 2018, 08:36

Bekijk origineel

47 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Antoon,
Er was gisterenavond een zwaar onweer boven delen van West-Vlaanderen en Oost-Vlaanderen. Dergelijke fenomenen hebben soms een grote impact op ons netwerk (blikseminslagen e.d.). Ondertussen is alles OK volgens mijn collega Charlotte.
Mvg,
Wim
Reputatie 7
Badge +4
kan je me je vast lijnnr of klantennr doorgeven in privebericht ?
dan kijk ik na wat er gaande is

mvg Jonathan

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Antoon, kan je me via een privé bericht even je telefoonnummer doorgeven? Dan kijk ik het onmiddellijk even voor je na. Groeten, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +1
Antoon, kan je me via een privé bericht even je telefoonnummer doorgeven? Dan kijk ik het onmiddellijk even voor je na. Groeten, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Is verstuurd.
Reputatie 7
Badge +4
Antoon, er was alvast geen algemeen probleem. Ik heb de resultaten van je lijn nagekeken en alles ziet er alvast goed uit. Groetjes, Charlotte
Reputatie 6
Badge +3
Dag Antoon,

Ik zie inderdaad 1 verbreking op een hele maand. Ik weet niet meteen de reden hiervoor maar ik stel vast dat je ons laat weten als dit frequenter moest voorvallen. Alvast onze excuses. Groeten, Jimmy
Reputatie 7
Badge +4
Antoon, ik bemerk inderdaad verbrekingen met een interval van een zestal dagen, beginnend op 11 maart, en uitgezonderd deze ochtend, steeds 's nachts. Heb je op je binneninstallatie een toestel dat dan (automatisch) ingeschakeld wordt? De lijn meet tot op je modem, net zoals voorheen, immers goed uit.
Reputatie 7
Badge +3
Antoon1 heeft u nog steeds problemen? Via onderstaande link kan u een happy house technieker boeken. Groeten Els

https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_happy_house_new/particulieren/producten/r-orphans/forms/happy-house.html
Reputatie 7
Badge +4
Ok is goed.
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Ik heb hiervoor een dossier 33456456 aangemaakt voor de financiële dienst met de vraag waarom u nog steeds geen factuur van maart heeft ontvangen.

Zij zullen het nakijken en in orde maken.

Excuses alvast voor het ongemak.



Groetjes,

Joël
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan.Groetjes, Joël
Reputatie 7
Badge +4
hi antoon, ik heb je lijn nogmaals gecontroleerd maar de fysieke lijn geeft geen problemen weer
aangezien je modem zelf volledig uitvalt kunnen we echter wel deze hiervoor eens omruilen

mvg
jonathan
Reputatie 7
Badge +4
Dag Antoon, ik stel anders voor om eens iemand van ons expert team langs te sturen om je probleem ter plaatse te controleren. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Antoon, Ik heb toch nog eens je situatie bekeken en besproken met collega's, vermoedelijk gaat je probleem enkel je bbox zijn aangezien deze blijkbaar uit zichtzelf herstart zoals je zelf had verklaard. We kunnen deze omruilen via een ups punt. Kan ik via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je gsm nummer krijgen alsook de code van een ups punt in je buurt https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL ? MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Antoon, je kan zelf een Happy house bezoek aanvragen via volgende link: https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/altijd-dichtbij/happy-house.html?keymatch=happyhouse-result
Reputatie 7
Badge +1
Hi Antoon, Wat Samuel bedoelt is dat je via die link een happy House bezoek kan boeken.. Ik kan het ook voor jou inboeken als je me doorgeeft welke dagen voor jou het beste passen . Mvg Sabine
Hallo Sabineb. Dit is super als je dit voor mij wilt doen. Indien mogelijk boeken op vrijdagmorgen 20 of 27 april. Neem ook aan dat dit kosteloos is.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +3
Antoon1 u mag vrijdag onze technieker verwachten tussen 8 en 12u. Normaal gesproken zijn hier geen kosten aan verbonden. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
Antoon1 Blij dat te horen. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +4
Antoon. De snelheid van de lijn komt door op 99Mbps. Kan je de speedtest even met kabel uitvoeren aub? Grtjs, Charlotte.
ja, dan zal het wel te maken hebben door het feit dat de test via wifi-2.4 gebeurd is
Reputatie 7
Badge +1
Om 15.15 uur is hier bij mij in Wenduine complete uitval geweest van Internet en TV. Hebben meer mensen hier last van gehad. 5 minuten later was alles weer in orde.
Reputatie 7
Badge +1
Om 15.15 uur is hier bij mij in Wenduine complete uitval geweest van Internet en TV. Hebben meer mensen hier last van gehad. 5 minuten later was alles weer in orde.
Hallo PX. Zie bovenstaand, kunnen jullie eens kijken of er iets met de lijn is. Vorig jaar heb ik ook een paar maal zo een uitval gehad. Alvast bedankt. Groetjes, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Om 15.15 uur is hier bij mij in Wenduine complete uitval geweest van Internet en TV. Hebben meer mensen hier last van gehad. 5 minuten later was alles weer in orde.
Hallo PX. Zie bovenstaand, kunnen jullie eens kijken of er iets met de lijn is. Vorig jaar heb ik ook een paar maal zo een uitval gehad. Alvast bedankt. Groetjes, Antoon

Hallo PX. Kan iemand mij op bovenstaand een antwoord geven. Blijkt nu ook een storing te zijn op de Telefonie hier in deze regio, Wenduine, volgens MyProximus Support. Heeft er dit mee te maken. Alvast bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +1
Hallo PX. En weer een complete uitval gehad van Internet en TV om 23.30 uur. Duurde weer 5 minuten en alles kwam weer vanzelf terug. Dit is hetzelfde dan 11 dagen terug en voor dat heel PX eruit lag. Kunnen jullie als PX dit even nakijken wat de reden hiervan kan zijn. Alvast bedankt voor het antwoord. Groetjes, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Charlotte en Wim,
Bedankt voor deze service. Hou het in de gaten. Heb dit al wel het laatste half jaar 4 keer voorgehad. Hoop niet dat het ergens anders aan licht.
Groetjes, Antoon

Reageer