Beantwoord

Geen inkomende emails meer op smartphone sinds donderdag 15 maart 2018

  • 17 March 2018
  • 7 reacties
  • 7133 Bekeken

Op mijn PC ontvang ik nog wel alle mails, maar sinds afgelopen donderdag krijg ik op mijn smartphone niets meer binnen. Ik kan wel mails versturen.
Ik heb de instellingen nagekeken maar daar leek niets mis te zijn.
Ik heb de smartphone gereset, mail instellingen verwijderd en terug opnieuw ingesteld, zonder resultaat.
Wanneer ik de server op POP3 zet, dan lukt het wel, maar dan is er geen synchronisatie met mijn PC.
Alle reeds gelezen en/of verwijderde mails staan er dan nog steeds als ongelezen.
Ik gebruikte Imap.skynet.be voor de inkomende mails, beveiligingstype SSL en serverpoort 993.
Voor de uitgaande mails: smtp-server relay.skynet.be en serverpoort 25 zonder beveiligingstype

Wie kan mij hierbij helpen.
icon

Beste antwoord door KimB 19 March 2018, 12:24

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kreeg je een foutmelding tijdens het instellen of wanneer je je inbox probeert te synchroniseren?
kontroleer even je >instellingen
Neen, ik merkte vrijdagmiddag dat ik sinds donderdagavond geen enkele mail meer had ontvangen en dat is niet normaal.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je je mail als test eens op een ander gsm toestel instellen en me laten weten of je daarop wel je mails binnen krijgt via imap?
Ik heb maar 1 smartphone. De betreffende app is HTC-mail.
Vermoedelijk is daar iets mee fout. Ik heb al een update van deze app gedaan, maar zonder resultaat.
Ondertussen heb ik (voorlopig) een andere app (Email App) geïnstalleerd en deze werk wel.
De HTC-mail app kan ik niet verwijderen van mijn smartphone.
Reputatie 7
Badge +4
in dat geval zal het inderdaad aan de app liggen, dat zal 1 van de standaard apps van je toestel zijn, die kan je niet verwijderen. Je kan hiervoor altijd eens met HTC contact opnemen, zodat ze dit kunnen nakijken en een update van hun app kunnen uitbrengen.
OK, zal ik zeker doen.

Reageer