Vraag

Geen DSL verbinding - telefonisch niet bereikbaar - internet en TV vallen regelmatig uit

  • 2 August 2021
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Sinds vrijdag 16/07/2021 zijn wij telefonisch niet bereikbaar en kunnen wij zelf ook niet bellen. Op de uitzonderlijke sporadische momenten dat een verbinding toch tot stand komt is een gesprek onmogelijk door gekraak op de lijn.

Via een chatsessie op 19/07 stelde men mij voor dezelfde dag een technieker te sturen, aanbod dat ik vanzelfsprekend aannam. ==> Niet verder geholpen.

Op dinsdag 20/07 kwam een andere technieker en na vrij lange tijd en in samenspraak met een andere collega vertelde hij mij dat er een probleem was waar meerdere woningen bij betrokken waren; maar het zou in de komende dagen opgelost worden.

Afgelopen kreeg ik dan een “goed nieuws” SMS bericht dat alle problemen verholpen waren en initiëel leek dat zo, behalve het vaste lijn probleem was nog springlevend; wanneer ik opgebeld wordt komt steeds het antwoord “Uw correspondent is op dit moment niet bereikbaar” - zelf kan ik geen telefoon oproep uitvoeren.

Het resultaat vandaag is nog erger dan voordien :  TV en internet vallen met regelmatig uit; de verificatie van de controlelampjes op de BBOX 3 toont dan het DSL lampje pinkend, maw geen verbinding.

Op aanraden heb ik zoals voordien zowel de decoder als de BBOX van het net afgekoppeld en na ong. 1 min terug aangezet; geen positief blijvend resultaat.

Na telefoongesprek vandaag (02/08) met de klantendienst gaat men een technieker sturen; conclusie - bevestiging via mail bericht : Akkoord voor passage technieker vrijdag 06/08 ?.

Dit betekent dus dat zonder garantie van herstelling we zowat 3 opeenvolgende weken met storingen te maken hebben .

Kan dit niet vlugger en met de nodige ernst aangepakt worden ? ? ?

 

Na meer dan 40 jaar klant geweest te zijn bij Belgacom en nu Proximus vind ik dat zeer betreurenswaardig.

Ik hoop op een betere service en onberispelijk werkend geheel voor de maandelijkse prijs die ik al die jaren betaald heb ! ! !


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

hi @Hans_044  als ik het zo lees lijkt het erop dat je individuel probleem werd verborgen onder een algemeen probleem
dit is uiteraard zeer onplezierig voor je en aou niet mogen gebeuren
ik heb op dit moment jammer genoeg geen mogelijkheid om sneller een technieker bij je ter plaatse te sturen
de technieker vrijdag zal dit probleem voor je in orde brengen

Bedankt Jonathan voor jouw reaktie.

Wij voelen ons vereerd met het medevoelen dat je betuigde.

Mijn reaktie hierop is dat de nodige ernst ontbreekt om dit probleem opgelost te krijgen.

Ik wil geen voorkeursbehandeling, maar als wij nu geconfronteerd worden met een periode van 3 weken zonder zekerheid te bekomen dat dit probleem zal verholpen worden, kan je mijn reaktie wel begrrijpen.

In de dagelijkse aktiviteiten belemmerd worden of in de onmogelijkheid gesteld worden deze op een normale manier uit te kunnen voeren en toch maar iedere maand te moeten betalen voor een mank lopend operationeel gebeuren, kan er bij mij niet in en blijf ik dit beschouwen aks onacceptabel.

Ik kijk uit naar een spoedige oplossing die moet leiden voor een feilloos werkende installatie waarvoor ik iedere maand een aanrekening krijg en ervoor betaal.

Ik druk de hoop uit dat ik geen verdere stappen moet ondernemen; ik kijk ernaar uit.

Reageer