Vraag

Gebruikersnaam en paswoord

  • 20 February 2021
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Hallo , kan er iemand alstublief helpen ik ben op zoek naar mijn gebruikersnaam en paswoord van mijn  oude website (www.mbrassy.net) ik denk dat ik al van alles geprobeerd heb al een week lang ongeveer , bellen doorverbonden  mailen shatten verschilde paswoorden en gebruikersnamen  ,   het is heel moelijk om bij proximus de juiste persoon te vinden   ;  A.U.B.


2 reacties

FYI: maandag pas komen de prox forummedewerkers hier terug langs op het forum.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reputatie 7
Badge +4

@marc_0126 Het hoofdadres van zo ‘n site is steeds http://users.skynet.be/”uw gebruikersnaam van uw verbinding”. Deze gebruikersnaam bestaat uit 2 letters (vaak fa, fb, fc,...) en 6 cijfers. Ik kan die gegevens natuurlijk niet zomaar openbaar posten. Als u ze nog nodig heeft, mag u me via een privébericht uw naam, klantennummer, rekeningnummer dat gebruikt wordt voor Proximus en uw geboortedatum doorgeven. Dan kan ik het paswoord voor u resetten en het doorgeven. 

Reageer