Beantwoord

gebruik outlook 2013 EN skynet EN Flex-omzetting

  • 7 December 2020
  • 31 reacties
  • 453 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben gebruiker van een skynet email adres

Ik ben op 2 dec omgeschakeld naar FLEX

Sindsdien kan ik bij outlook 2013  , na een 10 min, inactiviteit , het programma niet meer gebruiken. Opstarten helpt niet. Zegt , KAN SERVER NIET bereiken en gedaan.

Als ik mijn laptop terug opstart, werkt alles terug normaal. Doch na 10 min hetzelfd.

Dus ik ben verplicht om mijn laptop om de 25 min terug op te starten.

Heb de instellingen NIET veranderd . Heb het geprobreerd met synet door proximus te vervangen, doch dan wert nis meer.

Welke zijn nu de juiste instellingen voor een skynet. Want dit is een achteruitgang voor mij.

Dus graag de juiste parameters (heeft iets met Flex omzetting te

maken vrees ik)

 

icon

Beste antwoord door jonathandr 9 December 2020, 13:07

Bekijk origineel

31 reacties

Dat heeft daar inderdaad volgens mij ook niks mee te maken maken met de problemen hier.

want die correcte instellingen zijn hier al voorgesteld geweest bij de vele problemen met outlook die hier op het forum al gepost geweest zijn en ook deze correcte instellingen staan op de proximus site beschreven.

Reputatie 2
Badge +1

doch de problemen blijven, uitval van verbinding mer derver enz.

bij wie de fout ligt weet ik niet (outlook of proximus)

Met de nieuwe parameters werkt het ook niet

dus wie pech heeft , heeft outlook voor niets betaald, plossing men kan toch werken met webmail. 

Reputatie 7
Badge +4

@reynkust Op de webmail kan je normaalgezien zowel met je originele mailadres van skynet als met je alias aanmelden, met het bijhorende paswoorde van je mailbox. Er zijn wel enkele klanten geweest die problemen hadden met inloggen op de webmail afgelopen dagen, niet gerelateerd aan Skynet- of proximus-adressen waarbij er geen reactie komt als je op ‘inloggen’ klikt. Dat is gedeeltelijk opgelost, en nog in onderzoek. 

De login en paswoord voor het forum staan los van je gegevens voor je mailbox.

Om je mail in te stellen in outlook vind je hier de instellingen die nodig zijn. 

 

Reputatie 2
Badge +1

slot :  inloggen webmail lukt

Outlook werkt af en toe , tot verbinding met server uitvalt (reden ken ik niet), heb alles geprobeerd ende parameters staan juist (stonden juist)

 

Reputatie 7
Badge +4

@reynkust Ik heb voor de zekerheid je lijn ook eens grondig nagekeken, maar daar zijn geen verbrekingen te zien. Het probleem ligt dus niet bij je internetverbinding zelf. Met je mailbox zelf is er geen probleem vermits het via webmail wel zonder problemen werkt. Kan je de Outlook eventueel eens testen op een ander toestel ? Of een ander mailprogramma ?

Reputatie 2
Badge +1

Toegevoegd aan prog mail , uitgaande mail gaat naar map concepten

 

Thunderbird geinstaleerd ,  niet mogelijk om mail te versturen (parameters staan juist denk ik

 

blijft toch raar, en nu plots krijg ik weer al de mails in outlook binnen  na nieuwe opstart van latop

blijft toch iets raar

Reageer