Vraag

gaming bboxv3+

  • 17 June 2019
  • 4 reacties
  • 184 Bekeken

  • Apprentice
  • 7 reacties
sinds de donderdag een nieuwe modem gekregen maar sindsdien word ik steeds van de multiplayer gegooid wat daarvoor nooit gebeurd is iemand raad of ik poorten moet openzetten of iets anders moet doen grtz

4 reacties

Ter info: Als je met je vorige bbox geen poorten hebt moeten zelf open zetten dan zal het ook niet nodig zijn met de nieuwe bbox3v+, je kunt altijd eens proberen van de bbox eens te laten heropstarten (5 sec stroomloos zetten) of dit helpt of desnoods de bbox eens resetten of dit u verder helpt (door achteraan het verzonken reset knopje in te drukken tot je ziet dat er ledje vooraan doven uitgezonderd de aan/uit led en dan loslaten)
Maar het zou ook kunnen dat er moet software gepusht worden op je bbox3v+ door de proximus medewerkers die pas morgen terug langskomen op de forum.

PS: mss stonden de geblokkeerde poorten open op je vorige bbox en kun je eens proberen om ze open te zetten als kijkt op je bbox interface via http://192.168.1.1 daar inloggen als User met User wachtwoord dat je op een sticker van je bbox3 vindt.
zie openen geblokkeerde poorten op je bbox3 > klik hier
merci al martin ga het zeker al eens proberen te doen wat je voorstelt
heb juist gekeken maar de poorten zijn geopend op mijn modem dus ik hoop dat het de software is die nog gepusht moet worden merci al
Over welk spel gaat het precies, bdc? Je hebt toevallig ook geen firewall of iets dergelijks op je pc geïnstalleerd staan? Ook daarin kan een zekere 'port forwarding' moeten ingesteld worden.

Reageer