Vraag

foutmelding smart wifi

  • 28 September 2022
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Ik krijg op MyProximus app steeds deze foutmelding bij ‘verbonden apparaten’

Er zijn zeker 40 aangesloten apparaten 🙄

heb fiber, nieuwe internetbox, twee v2 boosters (ethernet backhaul)


3 reacties

Dat geeft ook foutmelding 

401

Er is een technisch probleem, gelieve support te contacteren.Details van de fout

Kopieer trace ID

Kopieer fout stack

Kopieer hoofdoorzaken

Technisch bericht: Stepup is required to execute that action

Trace ID: b38ec494cb301d0e

hoofdoorzaken:

[  {    "exceptionType": "AuthenticationModeException",    "code": "STEPUP_REQUIRED",    "service": "home-gateway",    "message": "Stepup is required to execute that action",    "uuid": "a289b5f9-61c9-48cf-a452-690b70efc1b4"  }
Reputatie 7
Badge +5

@Nevets Kan je eens proberen via de website? 

Dit probleem blijft… en dt is een probleem naar ‘parental control’ toe - de kinderen hun internet automatisch afsluiten op bepaald uur is bij ons beste optie ; als we daar ‘afspraken’ rond maken, ‘vergeten’ ze dat dagelijks (hoe zouden we zelf geweest zij )

Reageer