Vraag

Foutmelding cloud

  • 25 August 2022
  • 6 reacties
  • 65 Bekeken

Ik ben al meerdere weken bezig met het proberen in te loggen op de cloud, zonder succes.

Ook al meerder malen naar Prximus gebeld, maar die haken gewoon in bij het 'doorschakelen naar iemand die kan helpen'.

Bij de activatie van de cloud account krijg ik foutmelding "fout. Het is momenteel niet mogelijk om de status van uw account op te vragen"

Misschien kan iemand me via deze weg helpen?

 

Sven


6 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@Sven C Kun je even controleren nu of je met je myproximus login kunt inloggen op je cloud? Ik heb de nodige aanpassingen gedaan zodat dit in orde zou zijn.

@GeertC 

Bij het inloggen op de site zegt deze mij dat ik de cloud moet activeren, en geeft hier de link naar de activatie van de cloud.

Echter bij het proberen van het activeren krijg ik gelijk volgende foutmelding:

"Het is momenteel niet mogelijk om de status van uw account op te vragen."

 

Ik krijg ook wel mails van Proximus, steeds met zelfde link naar dezelfde pagina, maar er is nog steeds niets gedaan aan de foutmelding om de cloud te activeren.

 

Mvg,

Sven

Reputatie 7
Badge +3

@Sven C 

we bekijken dit, 

lukt het nog wel om in te loggen via www.proximuscloud.be

 

Groeten

Geert

@DaisyS 

Heb ik al meermaals gedaan, via de chat sturen ze me ook door naar de contactpagina van Proximus.

En via de contactpagina heb ik dan de keuze om zelf te bellen naar 0800 22 800, of om opgebeld te worden. 

Het probleem is dat niemand precies weet welke dienst er zich mee bezighoud.

Ik krijg ook heel vaak de opmerking dat de cloud plat ligt, en dat ik later opnieuw moet proberen.

 

Kan u dit niet naar de correcte dienst bezorgen zodat ik hiervan gebruik kan maken?

 

Bedankt,

 

Sven

Reputatie 7
Badge +5

@Sven C Vragen ivm de cloud kan je best via onze contactpagina stellen. Dit komt dan uit bij de collega’s die daar mee bezig zijn.

Morgen komen de Prox forummedewerkers hier terug langs en ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen. 

Reageer