Vraag

Foutmelding bij email

  • 12 January 2018
  • 7 reacties
  • 178 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties
Regelmatig verschijnt volgend bericht :
------------------
webmail.mnp.proximus.be meldt het volgende :
Error: duplicate ID 'waxCS'.
This problem is probably caused by an incompatible browser extension.
Please uninstall or disable all browser extensions.
-----------------

Hoe los ik dit op ?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Alma, vermoedelijk werk je met de webmail? Heb je al eens geprobeerd met een andere browser zoals google chrome, firefox of internet explorer? MVG, Wim
Ik werk sowieso met Google Chrome - gebruik dan het icoontje op jullie website
Reputatie 7
Badge +4
Maar kan je toch eens proberen met een andere browser om te controleren of het probleem zich dan ook voor doet?
of start chrome op en druk dan op CTRL + SHIFT +N toetsen in, probeer dan eens of je daar nog de foutmelding hebt met webmail.
Ik ga dit een aantal dagen uitproberen en laat jullie iets weten.
Reputatie 7
Badge +4
Ok. MVG, Wim
OK. Tot nu toe heb ik die boververmelde foutmelding niet meer gekregen - niet met Firefox en ook niet met de tip van Martin. Dus dat blijkt nu OK te zijn.

Wat ik wel nog regelmatig krijg (maar dat heb ik ook al heel lang) met alle browsers is het volgende :
------------------
Fout :
Er is een fout opgetreden.
-------------------

Voor de rest geeft het systeem geen verdere details.

Ik meld me dan eens af en dan terug aan. Is natuurlijk niet aangenaam want soms kan ik die boodschap vlug na mekaar krijgen. Of ik klik op een andere mail in mijn inbox en dan kan ik wel weer verder. Enig idee wat dit betekent ?

Reageer