Vraag

foute persoonlijke gegevens

  • 17 May 2021
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Hallo

Het lukt mij niet een mail te sturen via jullie contactformulier dus probeer ik het via deze weg...

Ik ben al even klant bij Proximus voor (persoonlijk) internet en telefonie (van werkgever). Dit telefonie abonnement was op naam van mijn werkgever, maar zij zijn onlangs van telefonie veranderd. Nu ik onze persoonlijke internet-factuur wou betalen merk ik op dat deze ook op naam van mijn werkgever staat, ondanks dat zij hier niets mee te maken hebben. Ik heb dit al die tijd nooit opgemerkt en gewoon de facturen betaald. Er lijkt dus iets te zijn fout gegaan bij de uitvoering van de installatie? Is het mogelijk om dit abonnement over te zetten op mijn naam? Ik zou de maandelijkse betaling ook graag meteen domiciliëren. Kan u me vertellen hoe ik via mail de nodige gegevens kan doorsturen? 

Bedankt!
 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag Veronika,

we kijken dit graag voor je na

Kan je aub in je profiel zo veel mogelijk gegevens invullen ?

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

vriendelijke groeten

Tina

Dag Tina

Ik heb de gegevens aangevuld. Zoals je waarschijnlijk zal zien als je mijn klantnummer ingeeft staat dit op naam van mijn werkgever P*****o vzw. Dit moet gewoon op mijn persoonlijke naam zijn. Valt het internet abonnement over te zetten en te domiciliëren? 

 

Mvg

Veronika

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Veronika Thiers er zijn overnamedocumenten per mail verzonden. Deze kan je invullen en ons terugbezorgen, wij doen dan het nodige. Groetjes, Heidi

Reageer