Beantwoord

Fout bij uitschakelen 'Mail doorsturen'

  • 15 September 2017
  • 16 reacties
  • 351 Bekeken

Ik heb volgende fout bij het uitschakelen van mail forwarding:


Iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door KimB 16 September 2017, 19:39

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 1
Deze melding en andere had ik vroeger ook bij Belgacom mail...(dus nog niets gebeterd!?)
TE klein scherm...Fout melding hier en ginder...altijd zo in het Engels...
Ik gebruik dat al jaren niet meer. Windows Live mail is ruimer en daar gaat nooit iets mis..
ook met mijn skynet.be adres..
Succes met je oplossingen.
Guy.
Normaal gebruik ik niet de webmail, maar het email adres van de forwarding is niet meer in gebruik. Dus...
Reputatie 6
Badge +4
Ondervind zelf geen problemen als ik inlog via webmail.proximus.be

De foutmelding dat je krijgt is niet zichtbaar..

ik zie dat er op je skynet een forward naar een telenet staat..moet ik die wegnemen,

Mvg sabine
Ik krijg dezelfde foutmelding als ik het emailadres van doorsturen eruit wil halen.
Hoe kan dit opgelost worden?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Heb je het al met een andere browser geprobeerd?
Ik heb internet explorer en Google Chrome alngeprobeerd.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het forwardadres van hieruit verwijderd. Groeten, Kim
zelfde probleem hier, uitschakelen forwarding geeft dezelfde boodschap 😞
Reputatie 5
Badge +4
Dag freewillie,

kan je mij de exacte foutmelding even doorsturen?

Kan je mij via prive bericht je klantnummer doorsturen? via deze link kan je ons contacteren :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

ik zal dit dan eens doorsturen naar onze engineering.

Mvg, Andy
Reputatie 7
Badge +4
We hebben dit laten onderzoeken en de oorzaak is blijkbaar omdat de mailforwarding niet via de webmail werd ingesteld, maar door iemand van onze klantendienst. Je kan de mailforwarding enkel verwijderen via webmail als ze ook via webmail werd ingesteld.

Freewillie, als je de forwarding nog altijd wil verwijderen, laat het me dan weten, dan doe ik dit direct.

Groeten,

Kim
We hebben dit laten onderzoeken en de oorzaak is blijkbaar omdat de mailforwarding niet via de webmail werd ingesteld, maar door iemand van onze klantendienst. Je kan de mailforwarding enkel verwijderen via webmail als ze ook via webmail werd ingesteld.

Freewillie, als je de forwarding nog altijd wil verwijderen, laat het me dan weten, dan doe ik dit direct.

Groeten,

Kim
dit mag voorlopig uitgeschakeld worden.
Echter, ik heb de forwarding wel degelijk zelf ingesteld via webmail, dus die uitleg klopt niet, maar soit, als het maar in orde komt.
Reputatie 5
Badge +4
freewillie,

Is bij deze uitgeschakeld

Mvg,

Andy
freewillie,

Is bij deze uitgeschakeld

Mvg,

Andy

waarvoor dank.
Hallo,
ik heb net hetzelfde probleem. Heb gisteren al uren (echt waar) gebeld met proximus ...
Is er iemand van het proximus team die hier meeleest en dit ook voor mij even kan aanpassen?

dankjewel!
Gerda
Reputatie 7
Badge +4
gerda

kan je ons via privebericht doorgeven over welk mailadres het gaat ?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
jonathan

Reageer