Ik krijg sinds kort foutmelding “2055”. Kan de koppeling hersteld worden aub ?
Met Opera en Vivaldi werkt het bij mij ook met FireFox nog niet geprobeerd maar als je toch moest met gelijk welke browser vast lopen probeer altijd dan eens de privé mode van je browser, wat niet wil zeggen dat het bij ieder probleem op die manier opgelost zijn maar heeft mij toch al dikwijls verder geholpen.
Firefox ook geen probleem hier…
Jammer dat ze op de helpdesk dit niet eens vermelden, om eens een andere browser te testen...triestig.
Met Opera en Vivaldi werkt het bij mij ook met FireFox nog niet geprobeerd maar als je toch moest met gelijk welke browser vast lopen probeer altijd dan eens de privé mode van je browser, wat niet wil zeggen dat het bij ieder probleem op die manier opgelost zijn maar heeft mij toch al dikwijls verder geholpen.
Installeer de browser Brave en probeer nog eens , hier werkt deze browser telkens opnieuw, terwijl chrome en andere browsers die foutmelding geven.
Ter info: Soms slaag ik erin om toch in te loggen als ik inlog op http://proximuscloud.be terwijl ik de browser gebruik in privé browsing via toetstcombinatie CTRL SHIFT N
eventueel eens proberen
maandag komen de prox medewerkers hier terug langs
Hier hetzelfde verhaal account terug gekoppeld, alle foto's kwijt en dan de melding dat mijn 10gb vol was ook al betaal ik extra voor 100gb. Vandaag terug de melding foutcode 2055 troep is het.
Gisteren kon ik tijdelijk op proximuscloud.be, enkel op PC, niet op laptop, helaas de pret was van korte duur ….
Hier zelfde probleem http://www.proximuscloud.be geeft een leeg blad met FOUT
Ook op alle toestellen
Inderdaad, kan niet op de website proximuscloud.be op alle toestellen ….overal fout 2055
Beste Proximus, de fout 2055 blijft nog steeds ….
ondervind je dit problem op al je toestellen ?
Beste Proximus, de fout 2055 blijft nog steeds ….
In afwachting dat iemand van proximus zelf je morgen kan verder helpen, geef ik je al deze link mee met gelijkaardig probleem
kan je nog via de website inloggen: http://www.proximuscloud.be/
(NB: je kunt die fout 2055 zowel krijgen via de app als via de webversie)
soms moet iemand van proximus je account opnieuw koppelen en is het dan in orde.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.