Vraag

Fout 2055


Ik krijg sinds kort foutmelding “2055”.  Kan de koppeling hersteld worden aub ?


15 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@André brouwers Ondersteuning van de Cloud gebeurt enkel via Mail. U kan dit hier melden. Dan kom je automatisch bij de juiste mensen terecht. 

André

Bij het open van mijn gratis 10GB via My Proximus krijg ik steedr foutmelding 2055.Hoe kan die fout die bij veel proximus klanten voorkomt opgelost worden?ikheb op 02/05/2023 gedurende 1uur gebeld met de klantendienst zonder resltaat.

Met  Opera en Vivaldi werkt het bij mij ook met FireFox nog niet geprobeerd maar als je toch moest met gelijk welke browser vast lopen probeer altijd dan eens de privé mode van je browser, wat niet wil zeggen dat het bij ieder probleem op die manier opgelost zijn maar heeft mij toch al dikwijls verder geholpen.

Firefox ook geen probleem hier…

Jammer dat ze op de helpdesk dit niet eens vermelden, om eens een andere browser te testen...triestig.

Met  Opera en Vivaldi werkt het bij mij ook met FireFox nog niet geprobeerd maar als je toch moest met gelijk welke browser vast lopen probeer altijd dan eens de privé mode van je browser, wat niet wil zeggen dat het bij ieder probleem op die manier opgelost zijn maar heeft mij toch al dikwijls verder geholpen.

Installeer de browser Brave en probeer nog eens , hier werkt deze browser telkens opnieuw, terwijl chrome en andere browsers die foutmelding geven.

 

Ter info: Soms slaag ik erin om toch in te loggen als ik inlog op http://proximuscloud.be terwijl ik de browser gebruik in privé browsing via toetstcombinatie CTRL SHIFT N

eventueel eens proberen

maandag komen de prox medewerkers hier terug langs

Hier hetzelfde verhaal account terug gekoppeld, alle foto's kwijt en dan de melding dat mijn 10gb vol was ook al betaal ik extra voor 100gb. Vandaag terug de melding foutcode 2055 troep is het. 

Gisteren kon ik tijdelijk op proximuscloud.be, enkel op PC, niet op laptop, helaas de pret was van korte duur ….

Hier zelfde probleem  http://www.proximuscloud.be geeft een leeg blad met FOUT

Ook op alle toestellen

Inderdaad, kan niet op de website proximuscloud.be op alle toestellen ….overal fout 2055

Reputatie 7
Badge +4

Beste Proximus,  de fout 2055 blijft nog steeds ….


ondervind je dit problem op al je toestellen ?

TUI: Maandag komen de mensen die van proximus zelf zijn hier terug op het forum.

Beste Proximus,  de fout 2055 blijft nog steeds ….

Reputatie 7
Badge +4

Krijg je dit op al je toestellen?

In afwachting dat iemand van proximus zelf je morgen kan verder helpen, geef ik je al deze link mee met gelijkaardig probleem 

→ https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/proximus-cloud-geeft-fout-2055-50839#post658249

kan je nog via de website  inloggen: http://www.proximuscloud.be/ 

(NB: je kunt die fout 2055 zowel krijgen via de app als via de webversie)

soms moet iemand van proximus je account opnieuw koppelen en is het dan in orde.

Reageer