Beantwoord

Foto verwijderen hotmail administrator?

  • 17 January 2018
  • 14 reacties
  • 1013 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Beste
Ik heb een hotmail gekoppeld aan mijn pc voor wind.10 nu wil ik de oude foto administator ben ik zelf
verwijderen gaat niet wel 2 nieuwe erbij?Krijg ze langs geen kanten weg?
Weet iemand raad?
grtjs joan
icon

Beste antwoord door Peter66 18 January 2018, 11:41

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Ja daar is een oplossing voor.

Maar die is niet zo makkelijk. Verborgen mappen zichtbaar zetten.

Log je in met een lokaal account ? Schakel over naar een lokaal account.

Eerst zou ik naar hotmail gaan online dus en daar de profielfoto verwijderen.
Daarna:


C:\Users\All Users\Microsoft\User Account Pictures

Daar enkel uw eigen foto wissen en opnieuw opstarten.

Indien niet gelukt:


naar je eigen map gaan onder gebruikers op schijf C:
dan naar folder Roaming dan zie je daar een folder accountafbeeldingen.
zie je daar je eigen foto ? Wis die en start eens terug op.

Is wel op eigen risico.

Is bij mij gelukt maar Windows is Windows he !
Reputatie 2
Badge
op mijn hotmail heb ik alles gewist staan geen fotos meer in progamfiles komt op ben niet bevoegd te verwijderen?
grtjs joan
Reputatie 6
Badge +2
Hoi,

Natuurlijk moeilijk op afstand maar ik denk dat je in de verkeerde map zit.

We gaan het nog eens proberen.
Log in met Lokaal Account en niet het Microsoft account


Ga naar schijf C.

Bekijk even de afbeelding die ik invoegde
Je ziet onder submap Beeld, helemaal rechts OPTIES
Als je daar op klikt dan zie je map en zoekopties wijzigen
Klik daar op.
Je ziet daarin de optie weergave.
Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen aanbevolen = afvinken
Er komt een waarschuwing maar zeg JA.
In dezelfde folder ga je naar verborgen mappen en bestanden en vink je weergeven aan.
Bevestig met toepassen.



Zoek nu de map Gebruikers.
Zoek nu daar de map All Users.
Ga in die map !
Je zoekt de map Microsoft !
Open deze map.
Zoek de map User Account Pictures !
Ga in die map.
Zie je daar je eigen foto ?
Normaal gezien kan je je dat zonder probleem verwijderen.

Je ziet ook een map met je eigen naam of een map met een deel van je hotmailacc. in dezelfde map gebruikers.
Ga naar folder Roaming dan zie je daar een folder accountafbeeldingen.
Zie je daar je eigen foto ? Normaal kan je die zonder moeite verwijderen.


Truc: naast windows logo zie je klein vergrootglasje als je daar op klikt zie je een witte balk met tekst zoeken in windows:

Plak daar:

%appdata%\Microsoft\Windows\AccountPictures

Zie je foto's ? Verwijderen !

Als het nog niet lukt, en dat hangt af van welke windows 10 versie je hebt kan je nog
kijken in : C:\ProgramData\Microsoft\User Account Pictures.
Reputatie 2
Badge
ik heb %appdata%\Microsoft\Windows\AccountPictures gedaan en alle fotos in de acount map verwijdert en toch staat de oude foto als ik opstart er nog steeds?de 2 nieuwe fotos zijn weg ?en toch heb ik ze alle 3 gewist raar maar waar?
grtjs joan
Reputatie 6
Badge +2
C:\ProgramData\Microsoft\User Account Pictures. nog eens proberen, raar zou moeten lukken.

Ik heb nog een mogelijkheid ik voeg hier een standaard afbeelding bij van Windows. GEBRUIK deze foto als jouw profiel foto !
Herhaal %appdata%\Microsoft\Windows\AccountPictures en misschien is je oude foto ook weg.
Anders vrees ik er voor dat je profiel beschadigd is , dan zou je er een nieuwe kunnen aanmaken maar ik zou al dat werk voor een foto niet doen.

Reputatie 6
Badge +2
Hopelijk is het middels gelukt.

Heb nog wat artikels:
https://www.seniorweb.nl/tip/tip-accountafbeelding-wijzigen-in-windows-10
http://www.thewindowsclub.com/remove-old-user-account-pictures-in-windows-10
https://www.top-password.com/blog/change-or-remove-user-account-picture-in-windows/
Reputatie 6
Badge +2
Hopelijk is het gelukt !
Reputatie 2
Badge
Beste
Als ik %appdata%\Microsoft\Windows\AccountPictures doe komt er op deze map is leeg er staan geen fotos meer in snap ik niet?Ik kan toch geen foto verwijderen die er niet staat?
Reputatie 2
Badge
Hoera het is gelukt de foto is weg de afbeelding van u staat er nu kan ik nu een nieuwe foto erop zetten en is die afbeelding dan weg?Bedankt voor de uitleg.
Reputatie 6
Badge +2
Ik ben zeer blij voor U, maar ik zou er persoonlijk geen foto meer aan koppelen, ik herinner me dat ik dezelfde ellende heb meegemaakt. En kies dus ook geen foto meer, U kan wel kiezen om voor het opstartscherm een persoonlijke foto te kiezen maar let op , dit kan ferm tegenslaan en dan heeft U een blauwe of zwarte achtergrond. Er zitten enorm veel fouten in Windows 10.
Less is more 😉
Reputatie 6
Badge +2
Tja, ik had liever gezien dat Android met een goed alternatief kwam voor laptops en desktops , maar andere besturingssystemen zijn vaak ook Bling Bling en verder doffe ellende, ik heb er een paar getest en maar terug naar Windows. Windows 10 is een opeenstapeling van mega updates en je zou dan verwachten dat de volgende update een verbetering is... hm hm...
Ik ben begonnen met Windows 3.0 ! Ik herinner me de positieve evolutie. Tot de dag dat ze met XP op de proppen kwamen, nadien was het bergafwaarts, iedereen zijn mening daarover...
Inderdaad ieder zal wel zijn mening hebben daarover, persoonlijk ben ik wel tamelijk positief over Windows 10, al duikt er ook wel na een update soms een probleem de kop op zoals je zegt.
Eigenlijk zouden ze bij Microsoft van nul moet kunnen herbeginnen maar ja dat is wel niet zo evident.
Reputatie 6
Badge +2
Ja daar geef ik je gelijk in: van nul herbeginnen... Zou moeten kunnen met de volgende update die je ganse Windows folder vervangt. Helaas zien ze dat zelf niet in.

Reageer