Vraag

FON+

  • 28 January 2018
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

Heb per ongeluk Fon+ geactiveerd...
Hoe kan ik dit terug uitzetten?

2 reacties

Kun je dit niet op de zelfde weg via MyProximus > http://proximus.be/login
PS: blijkbaar is het inderdaad niet altijd zo simpel :
Paar keer gebeld naar de klantendienst, blijkbaar vielen ze uit de lucht, wisten niet wat FON+ betekent??
Op MyProximus bij internet maxi staat er een on/off optie bij die fon+
ik heb dit vorige week per ongeluk ingeschakeld, wil dit nu vandaag terug uitschakelen...na 3 pogingen nog altijd niet gelukt! Zal wel niet zoveel uitmaken of dit nu aan of uit ligt, maar je hebt wel de keuze om dit aan te passen!

mvg
Ja heb al geprobeerd om het terug op OFF te zetten, maar werkt dus niet lol
Nog een geluk dat het geen betaalde dienst is...
Vindt de site van proximus toch maar chaotisch en onoverzichtelijk...

Reageer