Vraag

Flex Fiber - zeer povere snelheid

  • 16 November 2020
  • 7 reacties
  • 222 Bekeken

Reputatie 1

Hoi, hier ben ik weer. Ik heb een aansluiting Flex Fiber, maar de internetsnelheid is zeer pover.

Download heb ik slechts 100mbts daar waar men 350 beloofd. Upload klopt de snelheid.

Is dit een probleem met de lijn of waar zit dit probleem? Ik heb mijn toestellen reeds uitgezet, 20 sec. gewacht en vervolgens, in de juiste volgorde, terug aangezet.

Heeft er iemand een oplossing?

Vriendelijke groeten,


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Paul_050 

Je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel dan kijken we dit eens na.

 

Geert

Reputatie 1

Mijn klantnummer is 6********.

Paul

Tip: Best geen privégegevens posten op een openbaar forum, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende tekstvakken gemerkt met  privé en andere bijkomende informatie in het “Ticket” privé tekstvak. → profielgegevens invullen/aanvullen

Reputatie 7
Badge +4

@Paul_050 Mijn excuses voor het late antwoord. Ik heb je lijn zelf hier even gereset. Kan je je B-box nog eens herstarten en testen of het probleem blijft ? 

Reputatie 1

Ik weet niet hoe het komt, maar de internetsnelheid (Flex Fiber) schommelt hier zeer erg. Ik controleer het de laatste tijd regelmatig. soms het ik downloadsnelheid slechts 30 mbps en dan weer 250 mbps of meer. De uploadsnelheid is wel heel stabiel rond de 30 mbps. Heeft er hier iemand een verklaring voor en is dit op te lossen? Ik dacht dat fiber zeer stabiel was en een snelheid van ongeveer 350 mbps zou geven.

je hebt toch al zeker de fibermodem en bbox3 eens herstart 

zie → herstart-je-toestellen

Reputatie 1

Al verschillende keren. Ik heb ze zelfs gereset. Het probleem blijft duren.

Reageer