Vraag

Fiber: overstappen naar

  • 8 November 2021
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Beste,

Wij moeten ons voor 15/11 registreren bij Proximus om van de gratis installatie op Fiber te kunnen genieten. Ik belde jullie dienst hierover. Men ging mij een mail sturen maar die is nooit toegekomen.

Dan heb ik zelf online de registratieplek gezocht en mij geregistreerd. Het systeem gaf echter geen bevestiging (enkel groene vinkjes bij alle velden - misschien was dat de bevestiging). Maar ik heb geen enkele bevestiging in mijn mailbox gekregen dat ik op de lijst sta.

Graag had ik hiervan een bevestiging, zodat daar nadien geen discusie over is.

Vriendelijke groet


4 reacties

FYI: morgen komen de prox forummedewerker hier terug langs om dit verder op te volgen en daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Oke, ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel, zo vinden ze alles terug.

Reputatie 7
Badge +3

@EVH  Er werd vandaag om 11u50 een e-mail gestuurd naar jouw hotmail-adres. Deze is mogelijk in de spam/ongewenste mailbox terechtgekomen. Kan je even kijken? Groetjes, Antonella

Bedankt, met een lange telefoon erbij is het helemaal in orde gekomen!:thumbsup:

Reageer