Vraag

Fiber internet traag

  • 22 December 2021
  • 4 reacties
  • 379 Bekeken

Ik betaal voor Flex S Fiber maar ik haal maar een normale (en soms trage) internetverbinding. 

Ik ben momenteel ontevreden en hoop dat dit kan verbeteren. 

 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +2

je zou al eens kunnen proberen door je toestellen te herstarten zoals beschreven in de volgorde hier 

→ Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

en dan de speedtest opnieuw doen → Speedtest Custom - Test your internet speeds  via een pc/laptop verbonden met netwerkkabel direct aan de bbox 

TBI: 

  1. Sluit met een netwerkkabel (minstens Cat 5e) (of een nieuwe ethernetkabel) een laptop aan op je b-box.
  2. Meet je snelheid via https://pxs.speedtestcustom.com/. Noteer de verkregen downloadsnelheid.
  3. Koppel de netwerk- of ethernetkabel los, verbind je computer met wifi en meet opnieuw de snelheid via https://pxs.speedtestcustom.com/.

@Axera Zou je een speedtest op deze manier kunnen doen? 

@Michael V ik heb mijn klantennummer toegevoegd in mijn profiel is dat voldoende? thx voor snelle reactie btw

Reputatie 5
Badge +2

@Axera Zou u uw forum profiel kunnen aanvullen met uw klantengegevens zodat we uw lijn kunnen nakijken en kunnen kijken welke internetsnelheid er mogelijk is bij u.

je zou al eens kunnen proberen door je toestellen te herstarten zoals beschreven in de volgorde hier 

→ Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

en dan de speedtest opnieuw doen → Speedtest Custom - Test your internet speeds  via een pc/laptop verbonden met netwerkkabel direct aan de bbox 

TBI: 

  1. Sluit met een netwerkkabel (minstens Cat 5e) (of een nieuwe ethernetkabel) een laptop aan op je b-box.
  2. Meet je snelheid via https://pxs.speedtestcustom.com/. Noteer de verkregen downloadsnelheid.
  3. Koppel de netwerk- of ethernetkabel los, verbind je computer met wifi en meet opnieuw de snelheid via https://pxs.speedtestcustom.com/.

Reageer