Vraag

Fiber internet snelheid zeer wisselvallig - Hoe iemand van Proximus bereiken?

  • 26 November 2020
  • 6 reacties
  • 218 Bekeken

Reputatie 1

De snelheid van mijn internet fibernet aansluiting is zeer wisselvallig. Soms heb ik 330 Mb/s dan weer slechts 30Mb/s. Iemand van de dienst storingen van Proximus aan de lijn krijgen blijkt onmogelijk.

Kan er iemand contact opnemen om dit op te lossen?


6 reacties

waarschijnlijk hen je de fibermodem en bbox al eens herstart → herstart je toestellen voor internet en tv

Hoe doe je de snelheidstest ( http://speedtest.net) 
Best via een pc/laptop rechtstreeks verbonden met een netwerkkabel verbonden aan de bbox.

Reputatie 1

Heb ze al verschillende malen herstart. Het probleem blijft duren. Ook de laptop is rechtstreeks met de bbox verbonden. Volgens px zou men toch een constante snelheid moeten hebben van ong. 350Mb. Hier wisselt de snelheid erg. Wat ik het ergst vind is, dat men de laatste tijd niet meer bij de juiste persoon terecht komt als men belt. Als je belt voor een storing krijg je 100 en nog eens keuzemogelijkheden maar met iemand spreken lukt niet.

Inderdaad tegenwoordig kun je zelf heel lang moeten wachten op een een antwoord van een operator of zelfs lukt het niet als je de 080022800 belt!

Reputatie 4
Badge +2

ik heb het zelfde .na contact me de technische dienst hebben  ze gezien dat mijn fiber modem of bbox defect is. morgen  komt er een technieker af

Reputatie 7
Badge +4

@Paul_050   Ik heb je geantwoord in het andere topic dat je hierover had opgestart en ga deze afsluiten. 

Reageer