Vraag

Fiber installatie: wachten op godot



Toon eerste bericht

38 reacties

Vandaag ook te horen gekregen dat ik al €60 buiten bundel zit met mijn werk SIM omdat mijn vriendin mijn Proximus sim gebruikt om mee van thuis te werken. Ik kan het nu gaan uitleggen aan mijn leidinggevende, heel tof, want ik veranderde nog niet lang geleden van job.

 

Jullie beseffen niet wat voor schade jullie gezwalp aanricht.

 

Nog steeds niets gehoord, nog steeds niet geholpen, app werkt nog steeds maar half.

 

Het wordt alleen maar beter. Klacht inmiddels wel naar Test-aankoop. Ombudsman is voor vanmiddag.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 

ik kan je vraag voor aansluiting fiber doorgeven aan mijn collega’s, zodat ze je contacteren en de opvolging doen?

groeten

Tina

@Antoon1 Ondertussen kun je hier ook al wat lezen over de aanpak van fiberklaar

→ Aanpak - Fiberklaar

ook nog :

 - Zo leggen wij een bliksemsnel en stabiel fibernetwerk aan (fiberklaar.be)

 - Kies voor fiber in je appartementsgebouw: klaar in 5 stappen - Fiberklaar

 -  Hoe verloopt de installatie van glasvezel? | Proximus  

 - Proximus Fiber installatie in uw appartement - YouTube

Reputatie 7
Badge +1

Hoe werkt dit eigenlijk. Morgen wordt in onze straat door fiberklaar de kabel gelegd. Werken zouden op 24 maart klaar zijn. Hoe gaat dit nu verder. Heb al een tijdje geleden aangegeven bij PX dat ik interesse heb voor fiber. Woon wel op een appartement. Hoe gaat dit nu verder 🤔🤗

Reputatie 7
Badge +3

@BertKahn 

:-(

ik begrijp je reactie

de boodschap is bezorgd bij dispatch

groeten

Tina

Beste,

 

Ik kreeg zaterdag alsnog te horen dat ik maandag dan toch een afpsraak had. 

Mijn vriendin werkte vandaag van thuis (via mijn gsm, want geen wi-fi, op zich al een heel probleem), en ik kreeg doodleuk weer een ander bericht een uur of 3 geleden dat het toch niet vandaag zal zijn maar 13 april.

Het is echt crimineel hoe jullie mensen behandelen. Als er deze week geen technieker langkomt trek ik naar testaankoop, de ombudsman en doe ik al het nodige om er een formele kermis van te maken. Wij zijn een koppel die geen 9-5 job hebben en ons in 10,000 bochten moeten wringen om thuis te zijn na een dikke maand zagen, en dan nog gaat de afspraak niet door.

 

Dat jullie dispatching systeem niet is afgestemd is op de eigenlijke planning is jullie probleem. Afspraak maken in de app? Werkt niet (verder uitgebreid becommentarieert door anderen online), in myproximus online op pc? Werkt evenmin.

 

Het consistent doorspelen van de zwarte piet onder jullie werknemers tart alle verbeelding en is gewoon weerzinwekkend.

Ik eis een doeltreffend antwoord voor 16h.

Reputatie 7
Badge +3

@BertKahn 

Excuses

we nemen contact op met de betrokken uitvoerende dienst voor meer hulp en uitleg

Groeten

Tina

Mail ontvangen. Ik dacht ‘leuk, is eindelijk geregeld, afspraak nu maandag’.

Vrijdagmiddag, paar uur geleden krijg ik uit het niets een mail dat mijn afspraak is verplaatst naar 17 april ipv 20 maart. Excuseer? Ik moet nu een maand langer wachten, terwijl ik inmiddels al 5 weken zonder internet zit?

 

Ik bel de helpdesk, eerste keer wordt er gewoon neergelegd bij doorschakeling. Tweede keer helpt iemand me verder, na veel trekken en sleuren: “Dispatch belt u binnen tien minuten, ik beloof het maar ik mag u niet rechtstreeks doorschakelen”

 

Krijg effectief 10’ later inkomende oproep van proximus, ik was ah wachten en klaar om op te nemen. Ik wil na nog geen seconde opnemen, maar er wordt al dichtgelegd? WAT? Operator kan nu lekker afvinken dat ik iet opgenomen heb als heeft die nog geen halve seconde gebeld.

 

Nog eens tien min later, en ik word gebeld door een andere medewerker die niet voor de dispatch werkt, maar die moet natuurlijk de dispatch te pakken krijgen want die kan zelf niets doen.

 

En zo blijven we bezig. Word ik teruggebeld? 99% zeker van niet.

 

Het is echt degoutant, dit is toch niet meer serieus te nemen? Beetje de zwarte piet doorgeven en ik tijdens de werkuren alles samen al meer dan 5u verloren in even veel weken.

Reputatie 7
Badge +3

@BertKahn  Je zou hiervoor een mail gehad hebben op 15/3 . We zien dat deze mail  nog niet geopend is. Mogelijks zit deze in je spam box

Dag @BertKahn in onze planning staat de afspraak op maandag 20/03/2023 in de namiddag. Dat is tussen 12:30u en 16:30u, onze technieker belt je ongeveer een half uur op voorhand.

Zou leuk zijn. Kan ik dat ergens bevestigd zien? Ik zie niets via app/mail/sms. Mail gekregen, bedankt voor de hulp. Dit blijkt het kanaal om dingen gedaan te krijgen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @BertKahn in onze planning staat de afspraak op maandag 20/03/2023 in de namiddag. Dat is tussen 12:30u en 16:30u, onze technieker belt je ongeveer een half uur op voorhand.

Dag @BertKahn kun je in het klantprofiel de gegevens aanvullen, voor nazicht? Alvast bedankt, Heidi

Aangepast

 

Inmiddels opnieuw met drie mensen contact gehad, die me allemaal gingen terugbellen, maar nog niks gehoord. Uiteindelijk hebben ze dan een ticketje gemaakt, en zo moet ik weer 72u wachten.

 

Het is echt om te lachen, mijn vriendin kan niet van thuis werken, en moet nu elke dag 2,5u rijden omdat de interne systemen van Proximus van alles een probleem maken.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @BertKahn kun je in het klantprofiel de gegevens aanvullen, voor nazicht? Alvast bedankt, Heidi

Reageer