Beantwoord

Fiber aansluiting

  • 11 September 2021
  • 7 reacties
  • 329 Bekeken

2 maanden geleden zijn jullie een fiber aansluiting komen doen. Van buiten het huis tot binnen ging prima. Jammer genoeg bleek er een probleem met de kabel buiten en deze zou opnieuw vernieuwd moeten worden. Ondertussen heb ik de eer gehad om met alle medewerkers van de helpdesk kennis te kunnen maken en zijn er evenveel “tickets” aangemaakt dan er beschikbaar zijn voor Tomorrowland. Telkens gaat er iemand terugbellen wat helaas niet gebeurt is. Ondertussen heb ik de decoder al moeten vervangen wat niet helpt en mag ik alle dag hopen dat de oude koper kabel nog wat doorgeeft zodat we tv en internet hebben. Niemand binnen Proximus kan mij zeggen wanneer en wat er gaat gebeuren. Ben ik de enige met dit probleem? Of wordt ik gewoon genegeerd als klant? Heeft hier nog iemand deze ervaring? Zo ja, wat hebben jullie gedaan om dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door jonathandr 14 September 2021, 15:05

Bekijk origineel

7 reacties

Je wacht gewoon best af tot de Proximus forummedewerkers maandag hier terug langskomen zodat zij dan bij de bevoegde verantwoordelijke dienst kunnen opvragen wat er juist aan de hand is.

Daarom best je privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten die nuttig of nodig acht.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  

Reputatie 7
Badge +4

@E-Tom ik kijk na met onze fiber teams en hou je op de hoogte vanzodra ik meer info heb

Hey Jonathan,

heb je het fiber team al teruggevonden? Ondertussen zijn we weer een week verder zonder enig nieuws.

Ik weet niet wat er aan de hand maar intussen valt het internet en de TV regelmatig uit!

 

TUI: pas maandag komen Prox forummedewerkers terug langs hier maar of maandag jonathandr hier op het forum van dienst is dat zullen we moeten afwachten

 

 

 

Gewoon ter info in afwachting dat een Prox forummedewerker reageert:

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"

Ik krijg nog geregeld een brief om te kiezen voor Fiber. Alleen is de volledige installatie en aansluiting volledig en goed gebeurd op maandag 26 september. Kunnen jullie aub jullie data updaten aub.

Het komt nogal raar over om nog een brief daarover te ontvangen. 

Reageer