Facebook een verplichting? Geen klachten per email?

  • 13 July 2012
  • 4 reacties
  • 430 Bekeken

Facebook een verplichting? Geen klachten per email?

4 reacties

Hoi Francis,

"join the club" heb alle misére die u aanhaalt meerdere malen zelf ondergaan en in arren moede, contactpogingen opgegeven.

Telkens als je denkt een correspondentie-mogelijkheid ontdekt te hebben, krijg je (meestal pas na enige tijd) een melding van een "no-reply"adres dat je vraag of doorgegeven is, of telefonisch gemeld dient te worden.

Mijn verwachtingen aangaande dit soort van diensten bij belgacom zijn in ieder geval al bijna nul!

Groeten en sterkte.
Dankje.

Dat heb je natuurlijk met firma's met een machtspositie: Belgacom en Telenet verdelen de markt en de klant ... die kijkt er naar.

Zever toch nie zo met u twee,

Discriminatie, laat me niet lachen...

Als je geen FB account wilt moet je niet meedoen aan de wedstrijd he...

Belgacom kan niet met alles rekening houden.

En maak dan gewoon zoals ik een vals Facebookaccount aan.

Maja klagen en zagen is makkelijker als gewoon eens logisch naar een omweggetje zoeken.

En dan maar zeggen dat de jeugd moeilijk doet..;
De interne communicatie bij Belgacom en onderaannemers is eerlijk gezegd ook niet de beste.

Soms staat je haar ervan recht, als je zo een bullebak van een dispatcher aan de lijn krijgd van een andere afdeling.
En dat slaat zich dan als eindresultaat zich weer af bij de eindgebruiker.

Eerlijk gezegd heb ik ook geen idee waar je moet zijn als er problemen zijn met de skynt website of e-service.
Want er word altijd weer en weer ping gespeeld.

Je belt in op de technische dienst, probleem met e-service..., je word door verbonden met de klantendienst en die stuurd je weer door naar de technische dienst.
Waar je weer iemand anders aan de lijn hebt en die stuurd je weer door naar de klantendienst, ....

Reageer