Beantwoord

Ethernet poort 3 niet langer beschikbaar.

  • 19 June 2022
  • 6 reacties
  • 133 Bekeken

Sinds een tijdje is ethernetpoort 3 van mijn bbox3 opgehouden met werken. Led lichtje is uit. Volgens de modemsettings is poort 3 niet beschikbaar. Reset, herinitialiseren en dergelijke al zonder resultaat.  Lan 1,2 en 4 werken gelukkig nog steeds zonder probleem.  Is het tijd voor een nieuwe modem? Bedankt voor jullie reacties

 

icon

Beste antwoord door DaisyS 29 June 2022, 16:18

Bekijk origineel

6 reacties

FYI: Maandag zullen de Prox forummedewerkers wel verder beslissen om eventueel je bbox om te ruilen, die wordt verstuurd via Bpost en de retourlabels worden je ook opgestuurd om de oude bbox gratis terug te sturen via Bpost.

FYI: Maandag zullen de Prox forummedewerkers wel verder beslissen om eventueel je bbox om te ruilen, die wordt verstuurd via Bpost en de retourlabels worden je ook opgestuurd om de oude bbox gratis terug te sturen via Bpost.

Bedankt voor je antwoord Martin. Enig idee hoe ik in contact kom met die “Prox forummedewerkers” ? Want het is ondertussen woensdag... 

@GertDP Je zou kunnen een privébericht sturen met eventueel de link naar je post hier (Ethernet poort 3 niet langer beschikbaar. | Proximus Forum) , door op één van de proximus forummedewerkers zoals HadewychT DaisyS Michael V , hun naam te klikken van zodra hier iemand van hen deze namiddag reageert op één of ander bericht.

Reputatie 6
Badge +3

@GertDP als u uw lijnnummer of klantennummer kunt toevoegen aan uw forumprofiel, dan kunnen we kijken om het toestel om te ruilen.

Beste Yorick,  ik heb het aangepast en je een privébericht gestuurd. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +5

@GertDP Er is een nieuwe modem onderweg, deze zal asap aankomen.

Reageer