Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta

  • 29 augustus 2017
  • 416 reacties
  • 21611 Bekeken

tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 september 2017, 12:04

Morgen komt destiny 2 uit voor consoles. Momenteel kunnen we nog niet met zekerheid vaststellen of de problemen op de technicolor bbox zich nog voor doen of niet.
Indien je connecteert met playstation 4 raden we je aan te werken met een PPPoE connectie op de console zelf. Zie: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index5.html#post584698
Indien je werkt met xbox of het voor playstation gebruikers niet lukt met bovenstaande procedure kan het zijn dat de bbox dient omgeruild te worden. Laat het ons in dat geval weten via privé bericht aan het proximus team: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Geef ons je vaste lijn nummer, gsm nummer en 2 UPS punten in je buurt https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL.
PC gebruikers dienen voorlopig te wachten, normaal zou het probleem tegen de lancering in oktober zeker moeten opgelost zijn.
Bekijk origineel

416 reacties

Hallo, ik heb het spel ook net en heb hetzelfde probleem. Mijn modem versie is 10.A.O.I.FS. Zou het nog mogelijk zijn om de update te krijgen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Frank, de update is naar je modem doorgestuurd. Dit kan een 2 uurtjes in beslag nemen alvorens deze volledig is doorgelopen. Grtjs, Charlotte.
hier hetzelfde probleem graag de update aub
lijn nummer:
- 089 71 39 32
Reputatie 7
Badge +4
hi, we pushen de update naar je modem
dir zal binnen de 2u voor je werken

mvg
Ik heb ook een probleem met het spelen van Destiny 2, ik heb (2 dagen geleden) al een privébericht gestuurd naar het proximus team met mijn klantnummer. Is het nog altijd mogelijk om de update te verkrijgen? Alvast bedankt 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb je geantwoord op je privé bericht,

Groeten
Reputatie 7
Badge +3
FranciscusPrimus dit vraagt tijd, dit kan een aantal uren in beslag nemen.Handmatig gaat het niet versnellen.Groeten Els
Ik heb het zelfde probleem aan de hand.
Ons lijnnummer is 011 81 90 37.
Reputatie 6
Badge +3
Ik heb de nieuwe software naar je modem gepusht, dit kan een 2 tal uren duren voor het helemaal geïnstalleerd is. Je modem zal 2 keer opnieuw opstarten, daarna kan je terug verder
Hallo,
Ik denk dat ik met een zelfde probleem zit, maar dan bij een ander spel (street fighter V). Ik krijg namelijk geen goede verbinding met andere spelers omdat ik niet ptp kan connecten. Ik denk en hoop dat deze update mij hiermee kan helpen aangezien ik dus denk dat het probleem gelijkaardig is.
Mijn lijnnummer is 037712881.
Alvast bedankt.
Mvg Thibaut
Reputatie 7
Badge +4
Ok, we voeren de update uit Thibaut. Je verbinding zal er een twintigtal minuutjes tussen uit liggen.
Ik heb hetzelfde probleem..
lijnnummer: 016355369
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb een nieuwe software doorgestuurd, na een herstart van je modem moet dit nu werken.

Groeten Geert
Beste

Zou deze soft. update ook naar mij kunnen gepushed worden a.u.b.?
Lijn nummer: 09 xxx xx xx

[Edit ThomasP: nummer verborgen]

TIA,
Reputatie 7
Badge +6
Ferre_Lang, update is verstuurd. Binnen dit een een uur staat de update actief.

Reageer