Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 September 2017, 12:04

Bekijk origineel

416 reacties

inderdaad ook kan je een switch aanvragen via een privébericht maar of ze de switch nog doen nu dat er gefixte software gepusht word op de technicolor bbox, weet ik niet, enfin je zal wel zien hoe ze reageren.
Reputatie 7
Badge +6
@patrickvdw, @Jonas Michiels, ik heb de update gepushed naar de bbox.

Ter info, iedereen op de lijst zullen nog een update krijgen. De batch zal deze nacht nog worden uitgevoerd.
heb nu eens gekeken en dit is de software die ik nu heb staan op de modem:
10.A.5.K.CP
echter heb ik nog steeds problemen , niets laad in het spel, de spelers niet , de missions niet , gewoon niets
Reputatie 7
Badge +6
Jonas, ik zie dat de update intussen is doorgevoerd en dat je op de 17.1 software staat.
inderdaad, kan nu eindelijk spelen , nu heb ik echter nog wel een probleem dat is opgedoken, namelijk de internetsnelheid lijkt me enorm naar achter gevallen te zijn , heb eens even een speedtest gedaan en zit op
147 ms ping , 29.81 Mbps download en 9.02Mbps upload wat wel enorm laag is ?
is er een manier dat u dit kunt nakijken ?
Reputatie 7
Badge +6
Helaas kunnen we dat niet controleren Jonas. Tot op de bbox zie ik een goed signaal. Heb je al eens geprobeerd met kabel? Mogelijks door de herstarten van de bbox zit je op een ander wifi kanaal dan ervoor wat mogelijks minder goed werkt. Om zeker te zijn dat het geen andere problemen zijn, kan je dit testen met een kabel. Als het met een kabel ok is, probeer dan even het wifi kanaal te wijzigen. Dit doe je zoals beschreven op volgende pagina. Tip, soms is een herstart van de bbox ook voldoende gezien bij een herstart de bbox zelf een wifi kanaal gaat kiezen. (bij standaard instellingen)
Ik heb gisteren een formulier ingevuld, heb momenteel nog versie 10.A.0.I.FS.
Komt dat dan deze nacht in orde?
Ik heb ook hetzelfde probleem met Heroes of the Storm, lost deze update dat probleem ook op?
Mijn broer heeft de sagem modem van Proximus, maar heeft geen van deze problemen.
Lijkt me vreemd dat je als gamer dan maar "geluk" moet hebben met de modem die je krijgt?
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even je telefoonnummer of klantennummer doorsturen via privébericht? Normaal zou je de nieuwe firmware immers reeds moeten ontvangen hebben.
Reputatie 7
Badge +4
Doe dit misschien best naar Het Proximus Team, via deze link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Helaas kunnen we dat niet controleren Jonas. Tot op de bbox zie ik een goed signaal. Heb je al eens geprobeerd met kabel? Mogelijks door de herstarten van de bbox zit je op een ander wifi kanaal dan ervoor wat mogelijks minder goed werkt. Om zeker te zijn dat het geen andere problemen zijn, kan je dit testen met een kabel. Als het met een kabel ok is, probeer dan even het wifi kanaal te wijzigen. Dit doe je zoals beschreven op volgende pagina. Tip, soms is een herstart van de bbox ook voldoende gezien bij een herstart de bbox zelf een wifi kanaal gaat kiezen. (bij standaard instellingen)

bedankt voor de snelle reactie , ik heb de test echter op een computer gedaan die is aangesloten met een ethernet kabel naar de modem , enigste wifi apparaat dat is aangesloten is mijn gsm , heb de modem eens uitgezet voor een minuut en nog steeds krijg ik 160ms ping en 28Mbos download terwijl ik voorheen maar rond de 10-20ms ping en 60-80 Mbps lag ?
best, ik heb ook hetzelfde probleem als de heer jonas michiels hierboven , ik val uit tijdens het spelen van destiny 2 op de PC mijn modem software versie is :
10.A.0.I.FS

zou het mogelijk zijn een update te pushen?
bedankt
-delete-
Reputatie 7
Badge +4
Dag Pyip, ik heb de update gepushed naar je modem
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kainie, je kan ons best via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je klantnummer of het nummer van de vaste lijn doorsturen. Dan kunnen we de update naar je modem pushen.
Kainie zit met het zelfde probleem namelijk nog softwareversie is 10.A.0.I.FS
Reputatie 7
Badge +4
Jonas, heb je dit bij speedtests of bij een bepaalde applicatie ?
Hallo,

Is het mogelijk de update ook te pushen naar mijn modem? Ik wordt telkens uit destiny 2 gezet met de "cabbage" error.

Thx
Ik zit hier ook nog met een oud versie namelijks de versie 10.A.0.I.BU, is het mogelijk om mijn modem ook even te pushen naar de nieuwere versie ?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Francis, ik heb de update klaar gezet, binnen enkele uurtjes dien je de bbox eens te herstarten en zou je op de correcte versie moeten staan. MVG, Wim
Hallo - Heb hetzelfde probleem. Kan deze update ook naar mijn modem gepushed worden? Thanks!
Reputatie 7
Badge +4
hi, kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan pushen we de update naar je modem

Mvg
jonathan
hi, kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan pushen we de update naar je modem

Mvg
jonathan


Geen idee hoe ik een privebericht stuur op dit forum, vind niet direct de optie?
Mijn lijnnummer : 053750578
Reputatie 7
Badge +4
ok, update is naar je modem gepushed
Reputatie 7
Badge +4
dit zal binnen de 2u voor je werken
thanks!!

Reageer