Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 September 2017, 12:04

Bekijk origineel

416 reacties

Ik had zo'n bruin vermoeden dat dit de enige reden was 😉
in ieder geval bedankt voor je toelichting.
mvg,
Martin.
Reputatie 7
Badge +4
graag gedaan 🙂
Hallo hoe kan ik de modem sinds een week veranderen, ik kan niet met de xbox afspelen. Ik leef het Eupen kan helaas niet goed zijn Frans of Vlaams moet werken met google vertaler kan alleen Duits Daarom sorry of fouten in de tekst zijn.
Beste,

Hoe kan ik mijn PPPoE weer terugvinden? en is die nog steeds hetzelfde al sinds ik klant ben geworden?
Nog een vraag daarbij is hoe kan ik zulke nieuwe modem voor Destiny 2 aanvragen? ik heb die echt ndig want die errors hangen mijn keel uit!
via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

ivm met pppoe : https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-40697#post585740
Dit is een internetconnectie die je maakt net als dat de bbox er ene maakt en daarvoor heb je uw internet login-naam en -paswoord nodig, de internetlogin naam kan je vinden als je naar de interface van je bbox surft http://192.168.1.1 en daar inlogt, maar het paswoord kan je niet aflezen staat al ********** aangegeven.
als je naar deze site surft kan je ook chatten met iemand van proximus:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_conn_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-website-instellen/wachtwoord-van-uw-internetverbinding.html
Beste,

Ik heb ook problemen met cabbage, en andere destiny 2 netwerk moeilijkheden.
Heb zelf ook een bbox3
Hierboven stond een link om een privé bericht te sturen, is dat om een aanvraag voor een omruiling voor zo saghem..ish modem?

Mvg
Ecto
inderdaad
Beste,

Is het niet mogelijk om via een Proximus winkel daar om te ruilen voor zon modem?

Mvg
Ecto
Reputatie 7
Badge +4
Dag Dany1979, jammer genoeg spreek ik zelf geen duits. Ik heb je een nieuwe modem opgestuurd. Je zal een sms ontvangen op het gsm nummer eindigend op 78 wanneer deze aanwezig is in het dicht bij zijnde ups punt. (HAUPTSTRASSE 73, 9999, 4730 RAEREN) Eenmaal je de sms ontvangt moet je de oude modem in een doos steken en deze daar afgeven en je krijgt een nieuwe mee in de plaats.
Beste,

Is het niet mogelijk om via een Proximus winkel daar om te ruilen voor zon modem?

Mvg
Ecto

Neen dat waas vroeger mogelijk nu niet meer wordt opgestuurd via UPS naar UPS access point van uw keuze en je wordt verwittigd via gsmnr. dat je ook opgeeft, zodat je verwittigd wanneer deze modem toegekomen is, om dan de oude mee te nemen naar het UPS punt in ruil voor de nieuwe.
Iemand een idee hoe je een antwoord krijgt op een Privé bericht naar het Proximus team? Komt dat via je mail of krijg je daar in het forum/conversation een antwoord op? Ben nieuw hier, vandaar dus....

Ik wil gewoon effe mijn PPPoE login en WW kennen. Heb begrepen dat het via mijn proximus ook kan, maar moet ik dan ook iets doen aan mijn modem? (En zo ja; wat moet ik dan precies doen (Bbox3/Technicolor)?

Bedankt
CB
Reputatie 7
Badge +4
Dag Claudio, je privé bericht is bij onze klantendienst gekomen. Ik ga je nu de gegevens doorsturen.
Heel fel bedankt Robrecht!
Iemand een idee hoe je een antwoord krijgt op een Privé bericht naar het Proximus team? Komt dat via je mail of krijg je daar in het forum/conversation een antwoord op? Ben nieuw hier, vandaar dus....

Ik wil gewoon effe mijn PPPoE login en WW kennen. Heb begrepen dat het via mijn proximus ook kan, maar moet ik dan ook iets doen aan mijn modem? (En zo ja; wat moet ik dan precies doen (Bbox3/Technicolor)?

Bedankt
CB

Als je ingelogd bent op het forum, dan rechtsboven op je naam klikken en dan op privéberichten klikken om de antwoorden op je privéberichten te kunne lezen.

Je pppoe login kan je ook uitlezen op de interface van je bbox3 > http://192.168.1.1 en daar inloggen als user met wachtwoord dat op een sticker van je bbox3 staat. Het pppoe wachtwoord kan je daar niet zien wordt weergegeven met
**********
als je uw pppoe toegestuurd krijgt van prox medewerker moet je niks doen in je bbox tenzij je het veranderd hebt.
(Scarlet klant)
Hallo
Sinds enkele dagen heb ik destiny 2 gekocht voor de PlayStation 4 maar van de eerste minuut krijg een ik error code (cabbage ) na wat googlen blijkt dit een probleem te zijn met het soort modem te zijn wij hebben een technicolor modem van scarlet . is hier een goede oplossing voor ?
Bedankt Martin, heb intussen Login en WW gekregen.
Ben nog gaan kijken op de Bbox; ,maar daar vind ik de login absoluut niet in terug.

Nu maar eens testen of ik de zoon thuis eindelijk destiny 2 kan laten spelen....
Als je ingelogd bent op "netwerkverbinding" klikken en naar beneden scrollen tot je een blauwe streep met in 't midden een dikke pijl naar beneden en daarop klikken.
Heb not zo'n Privéberichtje gestuurd, hopelijk kan ik snel spelen.

Gr
Ik heb gisteren al een privébericht gestuurd met de vraag voor mijn pppoe logingegevens via het forum alsook via de facebook van proximus en heb nog steeds geen antwoord ontvangen.
Heb ook een privébericht gestuurd maar tot nu toe nog altijd geen reactie 😞
Reputatie 1
Hi,

Joining the Destiny 2 Cabbage club 😉. Via bericht heb ik mijn gegevens doorgestuurd en hopelijk snel ook een omruil Sagemcom modem. Bedankt voor deze oplossing.

Mvg,
Stef
Okee... vandaag de ruilmodem gaan afhalen bij UPS afhaalpunt... kom thuis doe de doos open... Wat zit er in... weer een technicolor modem. Ik denk... het zal een geupdrade zijn die wel gaat werken nu.
Eenmaal thuiskomen... aansluiten en bam.. 5 minuten internet en rood lampje brandt op de modem.
Bel naar de helpdesk krijg ik daar te horen dat de modem updates aan't downloaden is omdat die pas aangesloten was. Normaal binnen een uurtje zou alles werken zegt de helpdesk medewerker.
Na anderhalf uur wachten nog geen verandering.
Opnieuw bellen naar de proximus helpdesk, krijg ik daar een vriendelijke jongedame aan de lijn die door een paar knopjes drukken de modem terug doet werken. Hupla internet is back!!

Dus de finale test... Destiny 2 spelen...
Na nog geen 15 minuten spelen... rara... foutmelding: networkerror Cabbage op Destiny 2.
herstart het spel en heb ik op zeker 2 minuten tijd 3 keer een disconnect met de destiny servers.

Ik ben het meer dan kotsbeu dat ik nog altijd hetzelfde probleem heb. Meerdere malen hoor ik van mensen hier dat een sagemcom geen problemen heeft met deze foutmeldingen. Dat het specifiek technicolor modems zijn.
En toch weeral sturen ze een technicolor modem op waar ik dus totaal niks mee ben.
Ik vraag me af of ze wel duidelijk luisteren naar wat het probleem is van hun proximus klanten of proberen ze de particuliere klanten te sussen met loze beloftes?
Ik ben het gewoonweg beu. Als trouwe proximus klant word je in de kou gezet en hou je het maar bekeken.
Misschien is het moment aangekomen om eens naar een andere provider te stappen.
Deze zaterdag maar eens een telenet winkel binnen wandelen en zien wat die te bieden hebben.

*rant off*
Een boze proximus klant!
Scarlet klant hier, ik heb na ettelijke telefoontjes en mails dit ontvangen in m'n inbox.

"Na overleg blijkt dat onze modem(s) niet compatibel is zodat je het spel dus niet kan spelen.
Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten."

Wat voor complete nonsens is dit eigenlijk? Wat een klucht. Gezien Scarlet een bedrijf van Proximus is, veronderstel ik dat Proximus klanten met hetzelfde probleem opgezadeld zitten.

Modem's omruilen doet Scarlet niet en we worden als consument verplicht over te stappen naar Telenet en 40% meer te betalen voor ongelimiteerd internet (€400 meer per jaar).

Neen bedankt.

Is het nu zo moeilijk om een firmware update door te voeren die de firewall/NAT Strict rotzooi van bbox3 omzeilt/oplost?

Ik weet niet of BUNGIE er nog veel aan zal kunnen doen, ik hoop het, maar geloof er niet meer in. Scarlet's helpdesk is overigens ongelofelijk anti-consument. Hebben amper gehoor naar je klachten en alles moet snel/low-budget gaan.

Als Telenet niet zo duur was, had ik al lang de overstap gemaakt. Daarnaast slaat BUNGIE hier evengoed de bal hard mis.
of doen zoals er velen reeds gedaan hebben om van al de miserie af te zijn en dat is de bbox laten voor wat ze is (bv om decoders aan te sluiten en voor de rest werken via een routertje , die je aansluit op de bbox3 (die pppoe passtrough ondersteunt) , die op zijn beurt een tweede pppoe internet connectie maakt (deze 2de pppoe internet connectie maak je met dezelfde login en wachtwoord als van de bbox3) aan de bbox3 hoef niks te veranderen aan instellingen en werk je via je eigen router en daar doe je alle instellingen naar eigen hartenlust.
of doen zoals er velen reeds gedaan hebben om van al de miserie af te zijn en dat is de bbox laten voor wat ze is (bv om decoders aan te sluiten en voor de rest werken via een routertje , die je aansluit op de bbox3 (die pppoe passtrough ondersteunt) , die op zijn beurt een tweede pppoe internet connectie maakt (deze 2de pppoe internet connectie maak je met dezelfde login en wachtwoord als van de bbox3) aan de bbox3 hoef niks te veranderen aan instellingen en werk je via je eigen router en daar doe je alle instellingen naar eigen hartenlust.

Sorry maar hier begrijp ik niets van, dus ik koop een toestel dat ik tussen m'n PC en bbox3 steek en dat zou het probleem oplossen?

edit: Heb je mss een voorbeeld van het "routertje" dat ik zou moeten kopen? Want zoals ik het nu begrijp moet ik mijn inkomende verbinding laten gaan door de router en dan deze opsplitsen naar PC en bbox3? Zodat mijn PC een verbinding via de router krijgt ipv de bbox3? Is dat de oplossing? Of ben ik fout? Ik wil deze oplossing zeker proberen :O

edit2: Ik denk dat ik het al iets beter gebruik, dus ik gebruik de bbox3 als modem die de verbinding doorstuurt naar een andere router die ik erop aansluit (dat is dan het gegeven PPPOE pass-through dat ik in de settings van de bbox3 moet regelen?) en vervolgens sluit ik mijn toestellen met kabel aan op de modem die er tussen zit? Een voorbeeld van een goedkope setup/router zou leuk zijn want ik ben hier niet helemaal in thuis 🙂 Kan ik die PPPOE passthrough doen met mijn user login en psw die ik gebruik om via browser in te loggen op mijn modem? Want bij Scarlet krijg ik heel moeilijk extra gegevens.

Reageer