Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 September 2017, 12:04

Bekijk origineel

416 reacties

Ik heb een privé bericht gestuurd maar nog geen antwoord gehad. Is het tussen de mazen van het net gesukkeld?
net het zelfde hier b-box3 problemen destiny 2 lukt niet. om de 8 min val ik er uit ( error code )
dan moet ik nog eens 8 min wachten om dan 10 min te kunnen gamen.
12 van mijn vrienden hebben telenet en hebben zelf nog geen 1 error gehad !!!

ik ben al meer dan 15 jaar klant, misschien moet ik ook maar eens denken aan een overstap !
tel support heeft ook niks uitgehaald !
is er nu een betere modem of niet !?
via tel support wisten ze het niet !
help ! !
Reputatie 7
Badge +4
Dag TR7, ik heb je daarnet en antwoord gestuurd. Jammer genoeg is er niemand van ons actief op het forum op zondag.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Destiny, Zoals je kan lezen in de eerste post van het forum is er een workaround indien je op een PS4 zit.

Door hier op een PPPoE verbinding te configureren. Indien je met een Xbox speelt is het enige dat we kunnen doen je modem omruilen naar een ander model.

Om dit te doen hebben we enkele gevens nodig die je ons kan doorsturen via en privé bericht (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)

Je klantnummer + gsm nummer + nummers van 2 UPS punten naar keuzen(https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL)
Badge +4
Hallo RobrechtB ,

Voor de posts van TR7 en Destiny stond er van mij ook nog een bericht + een PB ( van op zondag op pagina 8 )
Nog geen antwoord gehad van jullie ?? .......
Als hun stock van sagemcom's nu maar nog niet uitgeput is 😉
Badge +4
Wanneer is er een deftige modem op komst die goed werkt?
Ook al 5 tal dagen onstabiel internet, speedtests varieren tijdens de test en schommelen tussen de 15 en 100 Mbps, das toch ook niet meer normaal...... moet steeds de modem resetten en dan gaat het weer even goed.
sebiet smijt ik alles buiten Martin 😠
Reputatie 7
Badge +4
Dag Patrick, mijn collega Kim heeft je bericht niet gezien. En je PM staat bij onze klantendienst. Ik ga hem nu ben antwoorden sorry voor het lange wachten. Groeten,Robrecht
Badge +4
Oke dank je wel RobrechtB
Hopende op beterschap.
Wanneer is er een deftige modem op komst die goed werkt?
Ook al 5 tal dagen onstabiel internet, speedtests varieren tijdens de test en schommelen tussen de 15 en 100 Mbps, das toch ook niet meer normaal...... moet steeds de modem resetten en dan gaat het weer even goed.
sebiet smijt ik alles buiten Martin 😠

Ik hoop voor u dat het onstabiel internet en de speedtest schommelingen dan wel aan je bbox3/T liggen, want anders zal de bbox3/S daar niet veel bij helpen of wel een beetje in die zin mss dat je de vdsl lijn parameters gaat kunnen uitlezen met het sagemtool, wat ik nu ook niet kan met mijn bbox3/T
NB: Hopelijk wordt het allemaal beter in de toekomst met hun Nokia modem, waar ze nu testen mee aan het doen zijn op supervectoring 35B 😉
Badge +4
Ja we gaan afwachten he, het ene staat misschien los van het andere, samenloop van omstandigheden? (door spinah errors ?)
wie weet.... Hopelijk beter dan wat het nu is.

PS : Iemand die weet of we de oude modem moeten ingeven in UPS punt of niet ?
Beste,
Heb nu al drie b-box3 opgestuurd gekregen, maar altijd de verkeerde .
Mss kan ik via deze weg de juiste krijgen.
Ik heb een xbox dus geen andere weg mogelijk.
bedankt
ik heb ook problemen met Playstation, heb een pm gestuurd hopelijk wordt het snel beantwoord 😲
Dit was bij mij de oplossing

https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/pppoe-gegevens-en-skynet-gegevens-nat-type-26414

-Inloggen met PPPoE
-User ID en paswoord ingeven
-Alles automatisch, geen proxy gebruiken
-Testen en klaar!

Na dit te overlopen heb ik nu NAT-type 1 zelf met technicolor-modem
Ik heb vandaag opnieuw een nieuwe modem toegestuurd gekregen van Proximus.
Deze zou nu moeten werken...Laat ons hopen...Ik ben momenteel met mijn X-Box nog niet uitgevallen.
Ik heb vandaag opnieuw een nieuwe modem toegestuurd gekregen van Proximus.
Deze zou nu moeten werken...Laat ons hopen...Ik ben momenteel met mijn X-Box nog niet uitgevallen.

Een bbox3 van sagemcom ipv een technicolor bedoel je.
ik heb ook problemen met Playstation, heb een pm gestuurd hopelijk wordt het snel beantwoord 😲 pppoe werkt echt !! ik will wel helpen via ps4 chat
Ik heb een nieuwe modem ontvangen. Even voor de zekerheid. De modem van sagemcom noemt B-Box 3 V+?
Dat is er al ene met Dect aan boord dan, ik wist niet dat prox deze ook al aan particulieren aan het uitdelen waren?
Reputatie 7
Badge +4
Joeri,

Je kan dit eigenlijk gemakkelijk zelf nakijken, je zou een bbox3v+ moeten hebben, dit staat vooraan op de bbox vermeld.

Groeten,

Kim
Hey KimB,
Worden er nu altijd bbox3V+/S ipv de gewone bbox3/S geleverd in en omruiling
mvg,
Martin
Ik heb een fix gevonden voor de PS4.

Normaal gesproken als je met je PPPoE UserID inlogged bij network settings LAN cable krijg je NAT type 1 en is er geen sprake meer van network troubleshooting.
Heb het probleem ook opgelost dmv pppoe.
Een vriend van mij daarentegen heeft dit ook geprobeerd maar had eerst zijn pppoe wachtwoord verandert via myproximus. Maar hij kan nu niet inloggen met dat wachtwoord. Ik heb hem gezegd dat hij dan het wachtwoord ook misschien in de modem zelf moest aanpassen, maar dit zorgt er dan voor dat de internetverbinding van de modem niet meer werkt.

Iemand enig idee welke stappen hij kan nemen?
Ik zou voor alle zekerheid de modem eerst eens heropstarten door zijn netspanning 5 seconden te onderbreken en als jet nog niet lukt een rest doen door het verzonken knopje achteraan in te drukken tot er leds doven vooraan en dan knopje lossen en volledig laten opstarten dan zal het nieuwe pppoe login en paswoord vanzelf er ongeladen worden.
Maar probeer eerst een herstart want bij een reset zal je wel zaken of instellingen die eventueel zelf zou veranderd hebben in de bbox opnieuw moeten invoeren na een reset niet na ee nherstart.
Pas op : bij sommige internet abonnementen is er maar één 1 pppoe sessie mogelijk dus als je er al één gemaakt hebt op je PS4 dan zal het ook niet meer lukken om er ene op te bouwen in je bbbox of andersom als de bbox zijn pppoe sessie gemaakt heeft wat normaal altijd het geval is want anders zou je geen internetverbinding meer hebben, dan kan je geen ppppoe sessie meer maken op je Ps4
Reputatie 7
Badge +4
Martin,

Er wordt nog niet standaard een bbox3v+ ter vervanging van de bbox3 gestuurd. Dit is nu enkel voor destiny zo, omdat we dan zeker zijn dat er niet opnieuw een technicolor wordt gestuurd.

Groeten,

Kim

Reageer