Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 September 2017, 12:04

Bekijk origineel

416 reacties

Momenteel is het spel helaas nog onspeelbaar. Terwijl ik wacht op een nieuwe modem, heeft het zit om te testen of dit werkt via een PPPoE verbinding?
Zoja, kan ik een prive bezicht sturen voor de inlog gegevens?
Reputatie 7
Badge +4
Je had natuurlijk wel beter eerst dat geprobeerd voor we je bbox omruilden hé...
Je had natuurlijk wel beter eerst dat geprobeerd voor we je bbox omruilden hé...

Als ik het goed had gelezen werkt PPPoE alleen als ik de PS4 verbind via een kabel. Ik heb twee PS4s in huis en speel Destiny samen met mijn vriendin maar helaas is het geen optie om beide PS4's te verbinden met een kabel. Het omwisselen lijkt mij dus sowieso nodig mocht ik via WIFI willen spelen
Reputatie 7
Badge +4
Ok, in dat geval is het inderdaad het beste zo.
De reden dat het niet werkt via wifi (pppoe) , is dit om reden dat de latency te hoog is tov rechtstreeks verbonden met de bbox of is er een andere reden hiervoor?
Het is eindelijk gelukt... En dit via de pppoe gegevens in te vullen bij de netwerk instellingen van ps4.

Bij login moet je wel '@skynet' toevoegen aan de login, dit wist ik niet waardoor het steeds mislukte.
Inderdaad zoals het ook in je bbox interface ingevuld staat ( http://192.168.1.1 ) die een identieke pppoe sessie opbouwt
Al wat nieuws ivm destiny 2 op PC? gaan jullie dit nog in orde krijgen tegen de release?
grtz
Reputatie 7
Badge +4
Voorlopig wachten we af voor de release op PC, het is onze bedoeling om tegen dan de problemen opgelost te hebben.
Weet er soms iemand de reden dat het niet werkt via wifi als je een pppoe sessie aanmaakt met PS4, is dit om reden dat de latency te hoog is tov rechtstreeks verbonden met de bbox of is er een andere reden hiervoor?
foook altijd problemen nooit kan iets simpel gaan... Moeten we nu echt onze modem gaan laten omruilen om Destiny te kunnen spelen over WIFI? Dat is toch te belachelijk voor woorden... Dat Technicolor hun shit eens update.
Dit was bij mij de oplossing

https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/pppoe-gegevens-en-skynet-gegevens-nat-type-26414

-Inloggen met PPPoE
-User ID en paswoord ingeven
-Alles automatisch, geen proxy gebruiken
-Testen en klaar!

Na dit te overlopen heb ik nu NAT-type 1 zelf met technicolor-modem
als je een privé bericht stuurde naar proximus team, krijg je een antwoord en zo ja, hoe lang duurt dit ongeveer?
Ook ik ervaar dit probleem, net even met de dame aan de helpdesk gesproken. Ze wist me te vertellen dat ik geen Sagemcom modem meer kan krijgen en dus vast zit aan deze Technicolor rommel.

Ik ben redelijk op mijn tenen getrapt, ik ben zowel op mijn prive account klant (enkel internet) als op mijn zaak klant internet en telefoon.

Een ps4 met wat online games is nu toch niet zo zeldzaam? Dus ik snap niet waarom Proximus mensen niet kan voorzien van deftige hardware om een alledaags toestel te gaan gebruiken.

Ik hoop dat ik vandaag een oplossing aangeboden krijg of ik ga gewoon na al die jaren weg bij Proximus zowel prive als zakelijk.
Deze oplossing is een bekende truc toch voor een PS4 (PS3) maar voor andere consoles (bv xbox...) kan je niet altijd een pppoe sessie opstarten of als je speelt via pc schijnt dit volgens hetgeen hier al gepost geweest is ook niet correct te werken, al heb je wel een internet connectie via pppoe
Deze oplossing werkt uiteraard ook met technicolor want de bbox komt er niet meer tussen (pppoe passtrough)
Dit was bij mij de oplossing

https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/pppoe-gegevens-en-skynet-gegevens-nat-type-26414

-Inloggen met PPPoE
-User ID en paswoord ingeven
-Alles automatisch, geen proxy gebruiken
-Testen en klaar!

Na dit te overlopen heb ik nu NAT-type 1 zelf met technicolor-modem
Met een ps4pro is het al helemaal geen doen meer, dat ding kan die bbox kapot trekken volgens mij. Ik snap niet dat we anno 2017 verplicht hardware moeten gebruiken van onze provider, terwijl diezelfde provider enkel verouderde hardware kan leveren...
kan je daar dan ook geen pppoe opstarten want dan komt de bbox3 er niet meer tussen
NB: Je bent niet verplicht de bbox3 te gebruiken van Prox, bv de Fritz!Box kan ook of de bbox3 laten voor wat ze is een een router gebruiken met eigen pppoe, en achter deze router of met deze router doe je wat je wilt.
Op de bbox3 laat je bv uw decoders hangen als je die hebt en via bbox3 pppoe passstrough werk je verder op je router en doe je instellingen naar hartenlust 😉
Reputatie 7
Badge +4
Lieven, zoals reeds aangehaald in het begin van de post, indien je een ps4 hebt kan je dit probleem oplossen door de PPPoE in te stellen op de playstation zelf. Men is momenteel bezig met de firmware van de bbox aan te passen zodat dit probleem volledig van de baan is. Bedankt voor het begrip. MVG, Wim
Is het mogelijk zo een ppoee verbinding op te zetten als je gebruikt maakt van powerline adapters van je modem naar je ps4?
dat zal ook lukken want ipv dat je verbinding maakt via utp kabel doe je het over elektriciteitsdraden
Maar voor spelen is het ook de latency (vertraging) die te groot zou kunne zijn met PLC's volgens mij,?
Je kan het gewoon eens proberen.
Zelfs met PPPoE en de kabel is het schrijnend hoe slecht het werkt! Onze internet speeds zijn dan ook niet optimaal thuis. Maar eigenlijk was dit weer de druppel.

Ik heb net telenet gebeld, 18 september komen ze zowel thuis als op mijn zaak een installatie uitvoeren.

Daar we een BTW nummer hebben en dus ook zakelijke klant zijn, krijgen we op onze prive aansluiting Fiber200 met een ongelimiteerde downloadlimiet, en op de zaak Fiber 200 met 3terrabyte. En geen onzin met een verouderde modem.

Sterker nog! Beide aansluitingen kosten mij maandelijks ook nog eens 30 euro minder dan men huidige 2 aansluitingen bij Proximus.

Mijn opzegbrief als trouwe vaste klant die steeds tijdig betaalde zal dus ook heel binnenkort volgen. En dit allemaal door een spelletje! Sterk bezig Proximus!
hoeveel je minimum zou moeten halen kan je hier nazien http://proximus.be/internetsnelheid
Ik ondervind ook problemen met de modem technicolor voor destiny te spelen . Ik heb 3 mensen aan de lijn gehad van proximus die niet eens wisten wat een sagemscom of technicolor was ze gingen mij terug bellen wat ze niet hebben gedaan dus heb ik nog eens gebeld . Uiteindelijk heb ik iemand aan de lijn gehad dat er wel iets van wist maar mij niet kon garanderen dat ik een sagemscom kreeg wat ik belachelijk vind als je er specifiek achter vraagt . Hij zei mij dat het probleem morgen al zou opgelost zou kunnen zijn . Ik vlieg om de 5 min van de server is zo kan ik onmogelijk spelen ik heb ondertussen ook een prive bericht gestuurd waarop ik nog geen antwoord heb gekregen dus wil ik via deze weg een sagemscom aanvragen ik speel via wifi dus ik heb geen andere mogelijkheden . Ik vind het wel straf dat de ( technische dienst ) niet eens weet wat een modem van sagemscom of technicolor is zeggen ze mij als ik een sagemscom wil dat ik het zelf moet kopen want proximus heeft dit niet .

Mvg een ontevreden klant
Reputatie 7
Badge +4
timo

je kan alle info terug vinden op deze forumpost

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index7.html#post585042
timo

je kan alle info terug vinden op deze forumpost

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index7.html#post585042


Beste jonathan*,
ik heb 3 uur geleden een prive bericht gestuurd zonder antwoord te krijgen nu heb ik nog eens alle gegevens gegeven ik hoop dat het nu in orde is ?

Reageer