Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 September 2017, 12:04

Bekijk origineel

416 reacties

Zelfde probleem hier, heb ook een BBox-3. Kan spijtig genoeg de beta niet spelen hierdoor.
best erbij vermelden op welke bbox3 je het probleem hebt, deze van Technicolor of die van Sagemcom.
Om het merk te herkennen:
Bij de technicolor staan de 4 gele utp ethernet poorten achteraan, mooi naast elkaar aansluitend en niet 2 per 2 zoals bij de Sagemcom
beste
ik heb bij deze problemen voor het spel te spelen
B-box 3
Serienummer CP1521RAMRDZZZZ
best erbij vermelden op welke bbox3 je het probleem hebt, deze van Technicolor of die van Sagemcom.
Om het merk te herkennen:
Bij de technicolor staan de 4 gele utp ethernet poorten achteraan, mooi naast elkaar aansluitend en niet 2 per 2 zoals bij de Sagemcom


Het is inderdaad de technicolor BBox-3 met 4 poorten naast elkaar.
Ik ervaar hetzelfde probleem zoals iedereen hier.
Wanneer zal er een fix voor iedereen beschikbaar zijn ?
Ok, nu kunnen alle destiny gamers met een sagemcom weer gerust uitademen 😉
Hallo,

Om de info van Sparkles even te vertalen voor iedereen:

Onze ingenieurs hebben mogelijks een oplossing gevonden. We gaan vannacht bij 7 klanten, die dit probleem hebben en hun gegevens hebben doorgestuurd, een nieuwe firmware installeren op de bbox om deze oplossing te testen. Nadien gaan we deze personen via privébericht contacteren en hun feedback vragen.

Deze firmware is echter een “engineering build” en hadden we niet voorzien om uit te rollen naar alle klanten, maw deze versie waar onze ingenieurs mee werken is specifiek voor destiny 2. Het zou ook niet mogelijk zijn om dit naar alle klanten uit te rollen voor de release van Destiny 2 op 6 september.

Indien de feedback van de 7 testers positief is, zullen we een procedure opstarten zodat we deze update wel aan alle geïmpacteerde gamers kunnen geven voor 6 September.

We houden jullie hiervan op de hoogte.

Groeten,

Kim
Ik hoop dat die test gaat werken op die 7 testpersonen, maar sinds jullie die patch niet naar elke BBOX-3 gaan sturen, hoe weten jullie dan naar welke er wel een update moet worden gestuurd en welke niet? Moeten wij hiervoor ons ergens inschrijven of melden? Of gaan jullie dit automatisch detecteren en updaten? Moeten wij zelf dan ook nog iets aan de updates doen?
Ik hoop dat die test gaat werken op die 7 testpersonen, maar sinds jullie die patch niet naar elke BBOX-3 gaan sturen, hoe weten jullie dan naar welke er wel een update moet worden gestuurd en welke niet? Moeten wij hiervoor ons ergens inschrijven of melden? Of gaan jullie dit automatisch detecteren en updaten? Moeten wij zelf dan ook nog iets aan de updates doen?

Die 7 personen hebben gisteren hun telefoonummer doorgegeven in de Franstalige thread van het probleem
ja als de patch werkt bij die 7 zou ik ook de neiging hebben om te zeggen waarom niet naar iedereen, maar het is zo dat je nooit weet of de patch geen andere gevolgen zal hebben voor andere toepassingen/instellingen die bepaalde klanten weer gebruiken die bv bij die 7 niet het geval is, om die reden pushen ze ook nooit bij een software update naar alle b-boxen tegelijk maar gefaseerd, of hun helpdesk telefoon zou wel ineens roodgloeiend kunnen staan.

De vraag is dan wanneer komt er dan echt een software update die naar de bboxen (van technicolor) gefaseerd zal uitgerold worden?
Weet niet hoe het komt maar bij mij werkt het opeens ik kan spelen zonder vpn.
zouden ze dan toch gepatcht hebben naar je bb3/T ?, wie weet is het maar een kleinigheid en kunnen ze toch patchen met tamelijke hoge zekerheid dat het geen andere gevolgen zal hebben, wie weet?
Had wel nog gevraagd of ze mijn numler ook konden opnemen, geen response gekregen. Onze decoder werkte wel even niet 'geen signaal'
ja dan hebben ze toch iets gepusht, nu is nog de vraag naar iedereen of alleen naar diegenen dat ze weten dat ze hiermee problemen hebben.
Naar iedereen zal het wel niet zijn want ik zou toch denken dat ze die risico's niet gaan nemen en dan zou mijn decoder wel ook even "geen signaal" geven?
ja dan hebben ze toch iets gepusched, nu is nog de vraag naar iedereen of alleen naar diegenen dat ze weten dat ze hiermee problemen hebben.
Naar iedereen zal het wel niet zijn want ik zou toch denken dat ze die risico's niet gaan nemen en dan zou mijn decoder wel ook even "geen signaal" geven?


Ik hoop dat ze het voor iedereen gepusched hebben maar heb het net getest en zie nog steeds geen verandering .
bij mij momenteel gaat het nog altijd niet zullen moeten afwachten vrees ik.
Weet niet hoe het komt maar bij mij werkt het opeens ik kan spelen zonder vpn.

wat bedoel je met spelen zonder vpn??
Weet niet hoe het komt maar bij mij werkt het opeens ik kan spelen zonder vpn.

wat bedoel je met spelen zonder vpn??

Ik had eerst een vpn verbinding uitgetest en heb zo een pvp match kunnen spelen (met veel lagg). Nadien vpn uitgezet en eens geprobeerd met mijn eigen verbinding en het lukte. Nadien met een vriend en ben ik er een keer uitgesmeten moose error
Bungie heeft btw geantwoord en ze gaan kijken om het probleem te verhelpen tegen pc launch, lol ps4 heeft er ook wel problemen mee
Ik zit ook met hetzelfde probleem hier (idem beta ps4, error code moose). Heb ook een bbox3 technicolor (gele utp ethernet poorten). Moet ik ook gegevens achterlaten of is het eerst even afwachten met de tests van de 7 andere personen. Is het eventueel mogelijk om gewoon je bbox in te wisselen voor een sagemcom? Volgende week is de launch voor ps4 en heb liever niet dat ik weer voor hetzelfde probleem sta. 😉
Zelfde probleem voor mij... ik kom aan de plaza in Destiny 2... krijg dan een update van de missie en moet naar de locatie waar de speaker zit. Ter hoogte van de fluitende robot gebeurt er niets. deuren gaan niet open, geen missie update... en dan ineens disconnect met 'Spinach' melding.

Graag een oplossing hiervoor.
Alvast bedankt!
Hier ook hetzelfde probleem, Spinach errors met B-Box 3 Technicolor

Is het nog mogelijk om via de 0800 nummer te ruilen met een Sagemcom?
Ik heb via een werknemer van een Proximus winkel gehoord dat zij geen ruilingen meer doen.

Of moeten we hopen/wachten op een firmware fix?

Dit is al sinds Destiny 1 aan de gang, ongeloofelijk dat dit nog altijd een probleem is bij de Technicolors...
inderdaad omruilen van bbox (ook decoders) gebeurt nu via UPS.
Je kan altijd een privébericht sturen hier of mss via twitter bv om een omruiling te vragen , (zal een beetje van de operator afhangen die de vraag beantwoord) ;-)

Als bijkomende info geef ik je de uitleg mee hoe het omruilen in zijn werk gaat:
Een toestel omruilen of terugsturen
Omruilen van bv. BBOX (zelfde principe voor decoder enz...)
Een toestel omruilen of terugsturen
Deze omruiling gebeurd via UPS punt. 
Je kunt uw gewenste UPS punt kiezen uit deze lijst alsook ons een GSM contactnummer bezorgen.
Hierop zal je SMS ontvangen wanneer je nieuwe bbox klaar ligt.
Je defecte bbox lever je ook daar binnen.
Je mag deze gegevens doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team
Uw nieuwe bbox zal dan spoedig worden verstuurd naar je UPS punt.
u zal een SMS ontvangen wanneer deze klaar ligt.
Vergeet niet uw oude bbox gelijktijdig binnen te brengen bij het afhalen van de nieuwe bbox.
Mocht je nog vragen hebben over de installatie van je bbox, kijk dan even op deze pagina.
Nog een toelichting wat de verzending van een toestel betreft.
Hiervoor ontvang je normaal gezien een mail 
met een track en trace code en ook ontvang je een sms wanneer die wordt afgeleverd.
Indien je de mail niet ontvangen hebt, kan je dit nog altijd opvolgen via:
https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE,
- kies daar voor traceren volgens referentie
- geef dan bij zendingsreferentie je gsmnummer in
    ( te beginnen met 0032 en zonder spaties of punten tussen de cijfers ).
Hier ook zelfde probleem met de b-box3 van technicolor... ben eens benieuwd of dit ooit nog gaat opgelost raken 😃
Dat zou wel stilletjes aan mogen het geval zijn want deze problemen met de Technicolor is al door de gamers bekend (bv ook problemen met PS3, PS4) van zeker 2 jaar geleden en werden er toen nog via de proximus centers (nu niet meer mogelijk langs deze weg, nu via UPS) om die reden Technicolors omgeruild voor Sagemcoms.

Reageer