Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 September 2017, 12:04

Bekijk origineel

416 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ferre_Lang, update is verstuurd. Binnen dit een een uur staat de update actief.
Beste

Zou deze soft. update ook naar mij kunnen gepushed worden a.u.b.?
Lijn nummer: 09 xxx xx xx

[Edit ThomasP: nummer verborgen]

TIA,
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb een nieuwe software doorgestuurd, na een herstart van je modem moet dit nu werken.

Groeten Geert
Ik heb hetzelfde probleem..
lijnnummer: 016355369
Reputatie 7
Badge +4
Ok, we voeren de update uit Thibaut. Je verbinding zal er een twintigtal minuutjes tussen uit liggen.
Hallo,
Ik denk dat ik met een zelfde probleem zit, maar dan bij een ander spel (street fighter V). Ik krijg namelijk geen goede verbinding met andere spelers omdat ik niet ptp kan connecten. Ik denk en hoop dat deze update mij hiermee kan helpen aangezien ik dus denk dat het probleem gelijkaardig is.
Mijn lijnnummer is 037712881.
Alvast bedankt.
Mvg Thibaut
Reputatie 6
Badge +3
Ik heb de nieuwe software naar je modem gepusht, dit kan een 2 tal uren duren voor het helemaal geïnstalleerd is. Je modem zal 2 keer opnieuw opstarten, daarna kan je terug verder
Ik heb het zelfde probleem aan de hand.
Ons lijnnummer is 011 81 90 37.
Reputatie 7
Badge +3
FranciscusPrimus dit vraagt tijd, dit kan een aantal uren in beslag nemen.Handmatig gaat het niet versnellen.Groeten Els
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb je geantwoord op je privé bericht,

Groeten
Ik heb ook een probleem met het spelen van Destiny 2, ik heb (2 dagen geleden) al een privébericht gestuurd naar het proximus team met mijn klantnummer. Is het nog altijd mogelijk om de update te verkrijgen? Alvast bedankt 🙂
Reputatie 7
Badge +4
hi, we pushen de update naar je modem
dir zal binnen de 2u voor je werken

mvg
lijn nummer:
- 089 71 39 32
hier hetzelfde probleem graag de update aub
Reputatie 7
Badge +4
Frank, de update is naar je modem doorgestuurd. Dit kan een 2 uurtjes in beslag nemen alvorens deze volledig is doorgelopen. Grtjs, Charlotte.
Hallo, ik heb het spel ook net en heb hetzelfde probleem. Mijn modem versie is 10.A.O.I.FS. Zou het nog mogelijk zijn om de update te krijgen? Alvast bedankt!
thanks!!
Reputatie 7
Badge +4
dit zal binnen de 2u voor je werken
Reputatie 7
Badge +4
ok, update is naar je modem gepushed
hi, kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan pushen we de update naar je modem

Mvg
jonathan


Geen idee hoe ik een privebericht stuur op dit forum, vind niet direct de optie?
Mijn lijnnummer : 053750578
Reputatie 7
Badge +4
hi, kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan pushen we de update naar je modem

Mvg
jonathan
Hallo - Heb hetzelfde probleem. Kan deze update ook naar mijn modem gepushed worden? Thanks!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Francis, ik heb de update klaar gezet, binnen enkele uurtjes dien je de bbox eens te herstarten en zou je op de correcte versie moeten staan. MVG, Wim
Ik zit hier ook nog met een oud versie namelijks de versie 10.A.0.I.BU, is het mogelijk om mijn modem ook even te pushen naar de nieuwere versie ?
Hallo,

Is het mogelijk de update ook te pushen naar mijn modem? Ik wordt telkens uit destiny 2 gezet met de "cabbage" error.

Thx

Reageer