Error bij het spelen van Destiny 2

  • 29 May 2018
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

Ik heb problemen bij het spelen van Destiny 2 (Op XBox One), ik krijg altijd de foutcode "Cabbage" in het spel en ik verlies de connectie met internet. Ik heb het zowel met kabel als draadloos geprobeerd. Het is enkel bij Destiny 2, geen ander spel. Nu heb ik al een rondgekeken en het probleem zou gekend zijn bij Proximus, het zou aan de modem liggen. (Zie afbeelding van de modem die wij hebben) Ik ben ook al binnen geweest in een winkel van Proximus maar deze konden mijn probleem niet verhelpen.

Iemand die meer weet over dit probleem of waarbij dit probleem ook voorvalt/ is voorgevallen? Eventueel is opgelost?
Alvast bedankt

Mvg,
Marco


4 reacties

is hier inderdaad op het forum al dikwijls ter sprake gekomen en dit houdt in dat een proximus medewerker software op je bbox3 zal laten pushen die een tweetal uur kan in beslag nemen met een tweetal reconnects van je bbox3.
Dat zullen de Proximus medewerkers morgen voor u kunnen uitvoeren als ze terug op het forum langskomen.
Ok bedankt, ik hoef hier verder niks voor te doen?

Mvg,
Marco
Ja en nee als ze van Prox uit reageren hier zullen ze dit verder afhandelen maar als er niet gereageerd wordt stuur je hun best een Privébericht sturen (klik hier)
Reputatie 7
Badge +4
Je hoeft hier verder niets voor te doen, Gino61. Wij sturen de update zo dadelijk door - je modem zal een tweetal keer herstarten en dan zou je probleemloos van Destiny 2 moeten kunnen genieten!

Reageer