"Epress Le Soir " klacht


Epress Le Soir 

 

Sinds 28 april werd ons toegang beloofd tot Le Soir 

We krijgen telkens een bericht dat dit niet lukt. 

wij hebben al herhaaldelijk proximus gecontacteerd en Le Soir 

 

probleem blijft bestaan 

 

erg vervelend 

 

 


21 reacties

@christineH Maandag kan iemand van Proximus zelf, als ze hier terug langskomen op het forum, even de settings natrekken, in geval dit nog niet moest gebeurd zijn nadat je het probleem reeds gepost had hier
→ https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/e-press-geactiveerd-en-gelinkt-maar-geen-toegang-exclusieve-content-49873?postid=658768#post658768

NB:Het probleem wordt ook voor HLN af en toe gemeld op het forum hier!

Reputatie 6
Badge +2

Gelezen bij Proximus : Het is voor  klanten met een pack, behalve het epic gamma. Ik lees maar hé. 
Voor problemen met HLN wordt aangeraden om de procedure opnieuw te doorlopen met de ontvangen code.

ja dat is de procedure en soms lukt dat en soms niet ….zie → uitleg van Prox 
→ https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/e-press-geactiveerd-en-gelinkt-maar-geen-toegang-exclusieve-content-49873?postid=658765#post658765

als bijkomende aanvulling

Opgepast: dit aanbod is niet beschikbaar voor Epic-klanten en professionele klanten1.

vind je hier terug → https://www.proximus.be/nl/id_cr_my_epress/particulieren/r-orphans/actualiteit-inbegrepen-in-de-packs.html

Reputatie 7
Badge +3

@christineH 

heb je dit item verschillende keren gepost ?

kijk ook eens onder 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

vaak is het probeem geen of verkeerde login… ?

voor jou staat alles  wat epress betreft, actief onder je producten zoals het zou moeten

we blijven zoeken…

groeten,

Tina

 

Ok 

het lijkt erop dat het probleem zich situeert tussen connectie van mijn Proximus-pack en de aanvaarding van Le Soir gezien ik telkens hetzelfde antwoord krijg 

Malheureusement, l’accès aux contenus du Soir n'a pas été validé.

Pour vérifier votre éligibilité ou la configuration de votre compte, veuillez consulter les FAQ Proximus.

Reputatie 6
Badge +2

Het zijn altijd de klanten die verbrijzeld worden door twee reuzen hé.

Volgens de een is het altijd de schuld van de andere, en jij zit daar tussen. Verpletterd.
Voor HLN geeft Proximus de raad om de procedure helemaal opnieuw te starten met de code die je al hebt ontvangen.  Voor Le Soir lukt dat misschien ook. Ik heb nu Le Soir maar had eerst HLN, om de 30 dagen kun je switchen.

Reputatie 7
Badge +3

@christineH 

uit je reactie hierboven kan ik niet opmaken of je

  1. de app bijv al eens helemaal hebt verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?
  2. of je login voor Le Soir via myproximus is aangemaakt zoals aangegeven in de link ?  Kun je niet inloggen bij de krant? Kun je niet alle artikels lezen? Kun je ze niet op al je toestellen lezen? Ga na, zoals hierboven vermeld, of je onder Mijn Producten in MyProximus je krant aangevinkt ziet staan onder My e‑Press. Is dat in orde? Raadpleeg dan de helppagina’s van Het Laatste Nieuws of de helppagina’s van Le Soir.
  3. heb je de login in de app zelf nagekeken ?
  4. please, indien alle stappen zijn doorlopen : we zoeken nog even verder en ik vraag raad bij andere collega’s…

groeten, 

tina

ik deed ook navraag bij Le sSoir 

ze sturen mij nogmaals de procedure 

maar het blijft mislukken 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@christineH 

jullie hebben 2 packs die elk recht hebben op een epress ? je ziet de 2 packs in MyProximus ? met telkens melding e-press ? 

je kan dus 2x een login maken, maar telkens voor een andere krant

per klantennummer kan er telkens 1 krant gekozen worden, dus voor jou HLN én Le Soir… 

Je familus pack bijv voor Le Soir en het andere voor HLN

Misschien zit daar de verwarring in keuze en login ?

Kan je eens checken ?

Groeten,

Tina

 

 

nee sorry, 

het lukt nog steeds niet 

 

ik log in op myproximus en Le  Soir met zelfde inloggegevens 

een tweede abonnement interesseert ons voorlopig niet 

want wij hebben zelf al twee jaar vooruit betaald bij Het Laatste Nieuws

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@christineH Ik heb hiervoor dossier 45820134 opgemaakt voor de support dienst van MyProximus. Een dossierbeheerder zal dit verder voor jou nakijken en je op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

bedankt 

ik hoop zo dat dit snel in orde komt

SINDS APRIL al vragen wij om dit in orde te brengen!!!!

Vandaag 6/10/2020 opnieuw gebeld met Proximus. Zij verwijzen naar Le Soir; Daar geen gehoor!

Als het Niet werkt, maak er dan geen publiciteit mee en verwijder het van de Website! 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @christineH ik vraag de dossierbeheerder om feedback, we houden je op de hoogte! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@christineH 

Beste,

onze collega’s hebben alles nagekeken/opgelost… ze hebben geprobeerd te bellen, maar jullie niet kunnen bereiken.

heb je de mail van onze collega ontvangen ?

is het ondertussen opgelost ?

We kijken uit naar jullie feedback :-)

vriendelijke groeten

Tina

Wij zijn overgestapt naar een ander abonnement : Flax family. En plots werkte epress ook. Vreemd. 

Reputatie 7
Badge +3

@christineH 

er is langs verschillende kanalen gewerkt om op te lossen, dus het heeft zin gehad.

Oef, eindelijk opgelost.

gr, 

tina

Reputatie 7
Badge +1

@christineH

er is langs verschillende kanalen gewerkt om op te lossen, dus het heeft zin gehad.

Oef, eindelijk opgelost.

gr, 

tina

@tina.b. Heb een vraag over e-press. We zijn bijna een jaar verder. Wordt dit abo gewoon verlengd en moeten wij hier dan iets voor doen of komt er iets anders voor in de plaats. Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg Antoon 😷🤗👍

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 

ik vraag dit voor alle zekerheid even na

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +1

@tina.b. Bedankt 😷🤗👍

wij zijn alleszins blij dat het nu werkt 

het is echt een  leuk cadeau 

wij hebben hierdoor nu een Nederlandstalige  en een Franstalige krant 

en in ons land is dat echt wel interessant om eens de mening van de andere kant te horen

 

bedankt 

Reageer