Vraag

emails worden niet meer opgehaald op iphone

  • 17 February 2020
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Beste, Ik heb op mijn iphone mijn de mail app geinstalleerd. Ik heb daar 2 email accounts op no de hotmail en de skynet. Alles werkte perfect tot een 3-tal maand geleden. Ik zag dat Ik op mijn skynet account geen mails binnenkreeg. Ik heb nieuwe account aangemaakt en alles werkte perfect. Maar 2 dagen later juist hetzelfde. Ik Ben ook al 2x Lang’s geweest in winkel in aalst maar daar dacht de persoon de 1x dat hij probleem had opgelost maar Ik wist al dat het niet ging zijn omdat hij gewoon  alles opnieuw had ingesteld. Hellas Ik had dat ook al menig maal gedaan. Hij had wel gezegd dat als het terug fout liep Ik moest langsgaan. Wat Ik ook deed. Alleen was er nu iemand anders en die kende er helemaal niets van… Mijn vraag is wat is er verkeerd ingesteld op mijn iPhone XS zodat ik maar een dag of een paar uur mails binnenkrijg en dan terug niets meer. Voor de rest werkt dat overal wel (ipad \ pc). Graag een degelijke uitleg. Alvast bedankt 


1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Wanneer je niet met IMAP werkt ga je de nieuwe mails maar enkel binnenkrijgen op het apparaat waar je op dat moment de mails hebt binnengehaald. Wil je altijd al je mails blijven binnenkrijgen op al jouw apparaten dan moet je dit instellen volgens dit ondersteuningsartikel: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

Reageer