Emails naar @me.com

  • 23 July 2017
  • 5 reacties
  • 172 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
sedert enige dagen kan ik geen emails versturen naar personen met een email eindend op me.com (van apple) . Ik heb al verschillende mogelijkheden geprobeerd; Ik had spamfighter op mijn computer en die heb ik al verwijderd. De persoon naar waar ik stuur heeft ook een skynet account waarvan de emails worden doorgestuurd naar me.com. Ik heb live mail en via dit komt er niets door niet op me.com en niet via skynet. Met outlook idem. Via proximus emails, dus via de website lukt het enkel via skynet die het dus doorstuurd naar me.com. rechtstreeks naar me.com lukt niet. Naar een ander persoon die enkel me.com heeft lukt het ook niet daar krijg ik ze zelf niet verstuurd. Iemand een idee hoe dit zou komen of hoe ik iets aan mijn instellingen moet veranderen. Het is nog maar een dag of twee.

5 reacties

Ik geef je ondertussen dit ter info mee:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Reputatie 5
Badge +2
de instellingen kloppen volgens mij, het is ook enkel naar die emails die eindigen op me.com. Wat zeer eigenaardig is. Als ik naar een ander email adres stuur lukt het wel. Ik het een email van outlook en skynet . Als ik van het ene naar het ander zend lukt het wel
Reputatie 7
Badge +4
Dag Patricia, kan je ons via en privébericht doorsturen(https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)van wel email adres je deze email verzendt en naar welk @me.com adres dit is en ook de tijdstippen ? Dan kunnen wij dit eens laten na kijken.
Reputatie 5
Badge +2
sorry voor het late antwoorden, maar ik zie dat ik dat nog niet gedaan heb,
Het probleem lag bij de bestemmeling, die mijn email adres bij de geweigerde had gezet, en aangezien het een ouder persoon is die niet zoveel van computers kent, heeft hij moeten wachten tot iemand naar de computer keek
Maar het probleem is opgelost, maar toch bedankt voor het antwoord
groetjes patricia
Bedankt voor de feedback Patricia,
ik had daar ook eerst aan gedacht, maar omdat je zegde "emails versturen naar personen met een email eindend op me.com"
dacht ik dat zal dan wel een andere reden moeten zijn, enfin het voornaamste is dat het opgelost is.
Nog een prettig weekend verder,
Martin

Reageer