Vraag

email wachtwoorden werken niet meer

  • 5 June 2021
  • 8 reacties
  • 357 Bekeken

Reputatie 1

sedert deze morgen werken mijn wachtwoorden voor email niet meer.

Het antwoord op mijn wachtwoord op mijn wachtwoord vergeten om een nieuw aan te maken gaat naar mijn email adres mar ik geraak er niet in. hoe kan ik dit oplossen??


8 reacties

Er waren hier de laatste dagen blijkbaar nog problemen mee, maar de Proximus forummedewerkers komen hier niet langs tijdens het weekend.

Reputatie 7
Badge +4

Voor zover mij bekend is het via MyProximus mogelijk uw Proximus e-mail paswoord te wijzigen =  een nieuw te creëren)

op PC www.proximus.be - My Proximus (account) - producten - e-mail

 

Maar er waren problemen hiermee de laatste dagen,  natuurlijk als je het probeert weet je direct of het werkt of niet!

@raoul_04 als je wachtwoord niet meer werkt best ook eens proberen door een privévenster te openen in je browser en dan te surfen naar http://webmail.proximus.be 
Bij sommige wordt hun wachtwoord dan wel aanvaard.

privévenster openen via toetscombinaties: CTRL SHIFT N 

@raoul_04 Heb bij mij nog eens geprobeerd en als ik niet in privé browse, dan wordt mijn paswoord niet aanvaard.
Maar als ik ga naar myproximus →  http://proximus.be/login  → webmail klik,
dan wordt het paswoord ook aanvaard.

Reputatie 1

Ik heb nu wel mijn paswoord via myproximus kunnen aanpassen, maar ik heb 2 email adressen (voor mij en mijn vrouw). Het probleem is nu dat wanneer ik beiden aanpas er slechts een werkt, namelijk het laatste aangepaste. Het andere paswoord wordt niet gevonden.

Reputatie 7
Badge +4

indien het aparte e-mailboxen al dan niet onder hetzelfde klantnr betreft (geen email aliassen dus), vrees ik dat u zult moeten wachten op de terugkeer van de Proximus-medewerkers op dit publieke forum (vanaf maandag)

eventueel 0800 22800 voor technische ondersteuning u tijdens de weekend proberen maar mogelijks vergt bovenstaande voor oplossing de tussenkomst van één of andere ICT-backend tijdens de kantooruren 

Ik heb nu wel mijn paswoord via myproximus kunnen aanpassen, maar ik heb 2 email adressen (voor mij en mijn vrouw). Het probleem is nu dat wanneer ik beiden aanpas er slechts een werkt, namelijk het laatste aangepaste. Het andere paswoord wordt niet gevonden.

@raoul_04 Best zoveel mogelijk gegevens aanvullen in je forumprofiel(**) en in het veld “ticket” kun je de gegeven over de mailadressen van u en je vrouw daarin meegeven zodat” de Prox forummedewerkers hiermee maandag direct aan de slag kunnen.

(**) → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +4

hi @raoul_04  ik zie dat je over 1 mailbox beschikt met 2 aliassen eraan gekleeft
het wachtwoord is dus voor beide hetzelfde

Reageer