Beantwoord

email problemen

  • 14 December 2019
  • 5 reacties
  • 299 Bekeken

 

icon

Beste antwoord door Martin 15 December 2019, 22:58

Bekijk origineel

5 reacties

graag gedaan en blij te horen dat het opgelost is.

voer je in de URL balk deze link in > https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html

Heb je al geprobeerd met een andere browser of als je via de myproximus-app werkt, lukt het dan ook niet.

Het is me inderdaad gelukt met een andere browser. Heel erg bedankt

Bedankt voor jullie hulp, het probleem is opgelost

Reputatie 6
Badge +3

Deze foutmelding krijg je normaal gezien wanneer uw beveiligingsprogramma ( het icoontje met de letter G hoort bij beveiligingssoftware van G-Data) probeert te bekijken wat er wordt verstuurd tussen uw computer en de mailservers van Proximus dat is normaal gezien versleuteld (onleesbaar). Wanneer dit gebeurd dan zal Google Chrome hier een waarschuwing van geven. Lees hier: https://support.google.com/chrome/answer/6098869?hl=nl  De volgende optie in uw antivirus programma zorgt hiervoor: https://www.gdatasoftware.com/blog/2017/02/29496-g-data-does-not-touch-https . In deze handleiding kan u zien hoe u een uitzondering maakt voor de Proximus website : https://www.gdata.help/display/CSE/Settings#Settings-Defineexceptions Bij antivirus,e-mail controle kan u een uitzondering maken voor de website van Proximus:webmail.proximus.be.

voer je in de URL balk deze link in > https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html

Heb je al geprobeerd met een andere browser of als je via de myproximus-app werkt, lukt het dan ook niet.

Reageer