Hallo iedereen, ik ben Briti en heb een vraag, ik werk met Incredimail en op 26 januari neem ik nog een backup van onze email accounts, dit omdat ik de indruk had dat de pc niet correct werkte. Na een "opkuis" van de pc, herinstalleer ik terug mijn Incredimail en hij zette dan automatisch alle skynet accounts er terug in, dan installeer ik de de eerder gemaakte backup (backup progr van Incredimail) en wat bleek, niets, maar dan ook niets stond er terug! de aangemaakte mappen van 3 jaar van mijn werk "foetchi", alle belangrijke privémails "ook foetchi"!! nu ik heb dit in het verleden al heel dikwijls gedaan en het werkte altijd correct, alle backups staan netjes op m'n pc, dus ik gaan zoeken aan wat dit kon en kan liggen, telkens ik iets moet instellen waar ik niet veel van ken, neem ik voor alle zekerheid een printscreen, ik vergeleek die printscreens van eerdere instellingen met de huidige instellingen en vroeger (dus voor 26 jan) stond dit in een POP account... nu is dat een IMAP account,
Mijn vraag kan ik mijn proximus tijdelijk terug zetten naar een POP3 account, want ik veronderstel dat de backup alleen op dat POP3 account gaat? kan dat? (en daarna weer terug naar imap)
Nu met de imap instellingen, ik heb nu al een aantal keer terug een backup genomen, en dit werkt nu terug correct,
Dus ik denk dat de backup die ik nam toen het nog POP3 was (26 jan), niet kan herstellen op het huidige IMAP account, en dan denk je, ach alles safe, ik heb heel wat backups.... niet dus!
Kan mij iemand helpen, alvast veel dank!