Vraag

Email ontvangt niet meer met windows mail

  • 19 May 2018
  • 3 reacties
  • 420 Bekeken

Email waar ik al jaren mede werk is plotseling niet meer herkenbaar hoe komt dit??Heb al veel dingen uitgeprobeerd maar het lukt niet ik ontvang soms wel mijn mails op mij HP tablet raar maar waar op mijn zakelijke pc hoofd laptop thuis géén ontvangs ook soms op mijn smartfone.Mijn vrouw die aangsloten is op dezelfde wifi ontvangt ons gezamelijke mails maar wel op haar eigen mail adres.
wie geeft mij raad?????

3 reacties

Als je mail programma op een toestel, bvb op je HP tablet als POP ingesteld staat, en je op dit toestel eerst je mail geopend hebt (binnengehaald) zullen die op je andere toestellen niet meer binnenkomen.
Dus het veiligste en gemakkelijkste is op al je toestellen de mailprogramma's met IMAP in te stellen.
zie ook
>
verschil tussen pop3 en imap
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Hallo Martin,,
Fantastisch dat je reageerd maar.....Ik kan op mijn thuis pc mijn account niet veranderen naar imap geeft steeds POP3 als mogelijkheid.Je link was mijn gedacht toepasbaar met Scarlet.Ben denk ik al in de goede baan omdat ik mijn skynet adres gelinkt heb met mijn gmail adres op mijn HP waar ik nu mede werk.Wanneer ik van hier uit een mail verstuur werkt het op mijn laptop thuis pc.Ook van daar uit ontvang ik op mijn GSM zelf GSM van mijn vrouw en op deze HP tablet.Nu wacht ik alléén nog af of van buiten uit ik overal ontvang.Daarom wil u eens een mail versturen naar mijn officieel niet mobiel mail adres nml: stannybartholomeeusen@skynet.be gewoon eens iets schrijven vriendelijke groeten bvb
Dank voor je bereidwillige informatie
Stanny
Als dan wilt dat er buiten je pc met pop3 ook nog op andere toestellen deze mail kan gelezen worden in imap dan kun je in je mailprogramma op je pc zo instellen dat er een kopie moet bewaard worden op de server.

Reageer