Vraag

email komt vertraagd of soms helemaal niet toe

  • 20 September 2020
  • 68 reacties
  • 1810 Bekeken


Toon eerste bericht

68 reacties

De forward via de Bahasite naar gmail lukt ook niet altijd meer, allemaal heel raar. Ik krijg geen mailing meer binnen, heb dan maar een webwinkel

De nieuwsbrieven Nl komen wel toe op gmail.

Ik ben eens benieuwd of ze bij Versio het probleem kunnen localiseren.
Intussen krijg ik geen enkele email vanuit m’n Versio adres meer toe.
Naar gmail geen enkel probleem.
Het beste zou zijn dat de mensen van Proximus eens contact opnemen met die van Versio.
Maar hoe moet je zoiets gedaan krijgen :(

Reputatie 1

Goede morgen! @HadewychT - Hartelijke dank om het door te spelen aan uw specialisten: fijn om te lezen dat u dit forum in de gaten houdt. Anderzijds, zoals opgemerkt in 

, is mijn probleem ondertussen opgelost: mijn service provider (Alfahosting) heeft een en ander onderzocht en vermoedelijk was er een beetje teveel e-mailverkeer in een te korte tijdspanne richting jullie server gegaan. Daar is wat aan gedaan en sindsdien komen mijn e-mails vlot aan bij mijn Proximusklanten. Echter, ik hou het argwanend in de gaten...

‘n Prettige dag verder!

Reputatie 7
Badge +4

@Bakke @pintje007 Kunnen jullie me via privébericht de volledige domeinnaam bezorgen bij versio. En ook zoveel mogelijk concrete info (foutmeldingen) of een header van de mail. Mijn collega is het aan het onderzoeken maar heeft meer concrete info nodig. 

Ik weet niet of ze er mee bezig zijn, of het puur geluk was. Maar gisteren kwamen m’n emails die ik van Versio naar Proximus stuurde direct toe.
Helaas, vandaag niets meer ...

Reputatie 7
Badge +4

@pelter , een HappyHouse technieker is op aanvraag, die moeten worden ingepland. Door Covid19, is het momenteel via de website tijdelijk niet mogelijk om niet dringende interventies te laten doorgaan.

 

Er is op onze mailserver geen probleem vastgesteld. Welke reactie krijg je van je host zelf? 

als versio contact opgenomen heeft met proximus zullen ze daar ook wel naar zoeken waar het probleem vandaan komt maar die specialisten van die dienst zullen hier niet op het forum komen melden wat ze aan het doen zijn, dat zal een forummedewerker moet opvragen aan de specialisten wat de stand van zaken is.

Versio zou ook een seintje geven dus zal het waarschijnlijk nog niet 100% opgelost zijn.

@Charlotte.D   Happy House ik citeer uit brief van 4 jaar geleden , geen covidtijden “Om u een Happy House te bezorgen sparen we geen moeite .We checken alles tot in detail.En nemen graag de tijd om uw vragen te beantwoorden.Kijkt u al uit naar ons gratis Happy House-bezoek ? Wij regelen alles in de komende dagen zullen wij contact met u opnemen om een afspraak te maken.Zo eenvoudig gaat dat ”” einde citaat Het bezoek word ingepland op basis van de beschikbaarheid…..

 

 Van de host zelf…...niks

Nog een toevoeging : ze komen op 3 verschillende locaties niet aan , verschillende IP , ….

Reputatie 7
Badge +4

@pintje007 Ik heb zelf al een aanvraag ingediend om deze ip-adressen  van de blacklist te halen, maar heb nog geen reactie gekregen. Ik blijf dit wel verder opvolgen. 

Via deze link kan je ook zelf altijd een aanvraag indienen om een ip-adres van de blacklist te halen. 

Zelf je ip-adress verwijderen | Proximus Groep

Reputatie 7
Badge +4

@pelter, HappyHouse interventies (de aanvragen hiervan) werden via de website gedaan en als het aanvraagformulier werd ingevuld werd je persoonlijk door een HappyHouse team gecontacteerd.
Dit kon via deze link

Ik pik even verder in op deze topic.

Ik was op het internet aan het rondsurfen achter oplossingen omdat ik met identiek hetzelfde probleem zit…. Website gehost via Versio en emails dat niet aankomen.

Alleen is het probleem bij mij iets groter aangezien het om een webshop gaat en ik zomaar niet kan zeggen tegen mijn klanten :”gebruik even een ander emailadres”. Klanten moeten zich registreren en krijgen een activatie-email … en die komen dus niet aan. Tot voor enkele weken was dit wel het geval.

Ik heb de test gedaan met Gmail, DMX, Web.de, Telenet, Pandora, verschillende eigen privédomeinnaam email adressen, overal komen ze toe … behalve met proximus adressen.

Iemand enig idee hoe dit snel en grondig opgelost kan worden? Met deze corona tijden kan ik het mij niet echt veroorloven klanten te verliezen door een verkeerde service van proximus ...

@Charlotte.D  Heb je het goed gelezen wat in mijn brief stond ? : ik moest niks aanvragen, nogmaals citaat:

“Wij regelen alles in de komende dagen zullen wij contact met u opnemen om een afspraak te maken.Zo eenvoudig gaat dat ”” 

Niet de fout in mijn schoenen schuiven. Weet ge wat toppunt is dat ze bij een buurman enkele huizen verder zonder afspraak of aanvraag, zonder actie Testaankoop, de hele installatie hebben vervangen. Ik kwam daar per toeval achter omdat ik die buurman een probleempje moest gaan oplossen.

Reputatie 7
Badge +4

Pelter, ik stop de schuld niet in je schoenen, ik meld gewoon hoe het HappyHouse concept werkt. 

Hm, windstil aan beide zijden.
Zowel aan de kant van Proximus als Versio.
Wat nu? 

@Bakke, 
Bij mij werkt het op dit ogenblik. Maar 100% zekerheid heb je met Proximus toch niet … 

hopen dat prox medewerkers de stand van zaken opvragen aan de specialisten van de bevoegde dienst, morgen als ze terug langskomen

Bedankt voor de link.
Ik heb het IP-adres van de mailserver van Versio ingevuld.
Afwachten zeker? Er is nog steeds niets veranderd. Emails komen met vertraging van uren tot een dag toe, soms helemaal niet.

Reageer