|
Een link van CharlotteD is altijd in orde, ik heb dat eens bekeken, en zou daar niet aan beginnen. IP verwijderen zie ik al, ik ken daar niets van, dus blijf ik er af. Je bent nu ook niet in levensgevaar, ik zou in uw plaats rustig wachten tot maandag toteen proximusmedewerker dit allemaal oppikt. Wel raar dat sommige stukken van de header verdwijnen. Indien die volledig op uw scherm staat zou ik een printscreen doen en deze hier posten. Dan is uw header toch volledig te zien. Uw bankcode zal daar wel niet instaan. Staan er wel zaken in die beter niet openbaar moeten worden gemaakt kun je die nog altijd onzichtbaar maken op de foto, bvb uw mailadres.

Hier is een stukje van zo’n header. De email is verzonden van een email-adres van versio naar skynet.be op 24/9 om 23u, en aangekomen op 26/9 om 4u. De meeste emails komen niet eens aan.
zou inderdaad kunnen iets te maken hebben, met over welke servers/routers het moet passeren
Tot hier toe heb ik daar toch nog geen problemen mee ondervonden, wat natuurlijk daarom niet wil zeggen dat een ander er dan geen kan hebben.
Mss kunnen de prox forummedewerkers morgen het toch nog eens voorleggen bij de specialisten.
Jammer dat ik geen feedback gekregen heb van vorige keer. Er zal toch iemand bij Proximus iets gedaan hebben denk ik, want gedurende 2 dagen werkte m’n email wel zoals het moet.
Nog maar eens afwachten.
Weet iemand hier overigens hoe je een ticket van de helpdesk kan opvolgen?
normaal zou die moeten terugvinden via www.myproximus.be maar als ze bvb iets zouden gedaan hebben en het hierdoor opgelost was zal je deze daar ook niet meer terugvinden, maar wacht mss gewoon af wat de proximus forummedewerkers morgen nog voor u verder kunnen doen.
Niks word opgelost al sinds begin september ontvang ik geen mail (nieuwsbrieven )van NL bedrijven, ook de forward mail van Bahasite webwinkel niet meer, straf alleen de skynet-adressen.
overgestapt naar gmail maar dat is de oplossing niet, betalen we nog niet genoeg ?
iets anders : actie testaankoop indertijd, Ik heb hier een brief liggen van 4 jaar geleden dat ze alles komen optimaliseren (happy house) als ze tijd hebben, na 4 jaar nog niemand gezien….
Inderdaad, voor zover ik ondervonden heb, is er enkel een probleem naar skynet adressen. Naar telenet, hotmail en gmail is alles ok. Dat van die nederlandse email-adressen kan kloppen, want versio is uiteindelijk een nederlandse provider. Ik ben blij dat er hier op het forum toch nog iemand is die hier problemen mee heeft.
Ik vrees dat we er moeten mee leren leven dat emails naar skynet niet zo betrouwbaar zijn. Wel spijtig, want zoals gezegd betaal je er toch voor, en dan blijkt een gratis dienst zoals gmail toch beter te zijn !
De forward via de Bahasite naar gmail lukt ook niet altijd meer, allemaal heel raar. Ik krijg geen mailing meer binnen, heb dan maar een webwinkel
De nieuwsbrieven Nl komen wel toe op gmail.
Er is op onze mailserver geen probleem vastgesteld. Welke reactie krijg je van je host zelf?
@Charlotte.D Happy House ik citeer uit brief van 4 jaar geleden , geen covidtijden “Om u een Happy House te bezorgen sparen we geen moeite .We checken alles tot in detail.En nemen graag de tijd om uw vragen te beantwoorden.Kijkt u al uit naar ons gratis Happy House-bezoek ? Wij regelen alles in de komende dagen zullen wij contact met u opnemen om een afspraak te maken.Zo eenvoudig gaat dat ”” einde citaat Het bezoek word ingepland op basis van de beschikbaarheid…..
Van de host zelf…...niks
Nog een toevoeging : ze komen op 3 verschillende locaties niet aan , verschillende IP , ….
Dit kon via deze link
@Charlotte.D Heb je het goed gelezen wat in mijn brief stond ? : ik moest niks aanvragen, nogmaals citaat:
“Wij regelen alles in de komende dagen zullen wij contact met u opnemen om een afspraak te maken.Zo eenvoudig gaat dat ””
Niet de fout in mijn schoenen schuiven. Weet ge wat toppunt is dat ze bij een buurman enkele huizen verder zonder afspraak of aanvraag, zonder actie Testaankoop, de hele installatie hebben vervangen. Ik kwam daar per toeval achter omdat ik die buurman een probleempje moest gaan oplossen.
Pelter, ik stop de schuld niet in je schoenen, ik meld gewoon hoe het HappyHouse concept werkt.
@pintje007 zou het ooit opgelost geraken ? Zoals je schrijft “ mee leren leven...tot…. het eindigd”
Fyi
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?t=28568#p364421
Zoals aceke aangeeft kunnen we uit de bron (header) van de email heel wat informatie halen, mogelijks zelfs de oorzaak van het probleem terugvinden.
Deze header-informatie uit een email halen is echter verschillend bij elk mail programma. Weet u niet hoe u dit moet doen, laat ons dan weten welk mail programma u gebruikt en dan kunnen we stap voor stap beschrijven hoe je deze info bekomt.
De oorzaak kan bij oorsprong, in transit en bij aankomst terug te vinden zijn
Vermits er geen probleem is richting hotmail dient waarschijnlijk richting transit en bestemming te worden gekeken
Aan een Proximus medewerker op dit publieke forum - enkel op zijn/haar expliciete vraag - een privé-bericht sturen met header-info dienaangaande ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.