Beantwoord

Email en Gmail

  • 25 July 2017
  • 9 reacties
  • 712 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Ik heb sinds enkele dagen problemen met het in loggen op mijn Proximus mail;Nu men mij gezegd heeft dat ik eerst webmail moet gebruiken gaat dat al beter.
Maar sinds 22Juli dag waarop ik startte met webmail meld men op gmail :Verificatiefout uw emailberichten van dit account zijn sinds22Juli niet meer opgehaald;
Heb al enkele keren contact gezocht met Google en google chrome zonder resultaat krijg steeds een mail in het Engels wat ik maar half begrijp.
Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen om hieraan te verhelpen.
Heg Google Chrome ook op de hoogte gebracht dat ik Proximus tv niet op mijn laptop krijg maar geenresultaat
icon

Beste antwoord door Martin 25 July 2017, 18:21

Bekijk origineel

9 reacties

Wat betreft Proximus TV, deze draait alleen nog op de browser MS IE Explorer, aangezien die nog Siverlight ondersteunt.
Maar er is iets in de maak die op HTML5 gesteund is en dan zal het weer via verschillende browsers mogelijk zijn.

Je kan mss best weer eens in Gmail je instellingen overlopen en eventueel opnieuw instellen dat die je proximus mail moet ophalen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jan, als ik het goed begrijp kan je wel mails verzenden en ontvangen van je proximus mail maar zijn er problemen met je gmail mailbox? Helaas kunnen wij u niet assisteren met de configuratie van mailboxen van andere providers. MVG, Wim
Reputatie 4
Badge +2
Ik geraak niet meer ingelogd op Proximus mail
via myproximus werkt dit niet meer om privacy reden.
Je kan via http://webmail.proximus.be proberen en als dit ook niet moest lukken kies dan daar voor wachtwoord vergeten en verander je wachtwoord dan zou het terug moeten lukken
Reputatie 4
Badge +2
Ik wil jullie allen en in het bijzonder Martin heel erg bedanken voor de geboden hulp
Je moet weten dat ik niet zo bedreven ben op internet omdat ik nu 85jaar zijnde mijn eerste les heb gekregen op 16 Oktober 2015;
Ik verontschuldig mij dat ik jullie soms stoor met misschien domme vragen SORRY
Met vriendelijke groeten
Jan
Jan, Je weet toch dat er alleen maar domme antwoorden bestaan hé 😉
Reputatie 4
Badge +2
Beste
Ikstel nog een vraag moet ik Chrome volledig afschaffen vooraleer ik terug explorer of edge kan installeren
om daarmee Proximus TV op mijn Laptopte krijgen.
Bij Proximus heb ik een pack met vaste telefoon tv met allsportse Internet Wifi
Nee ik heb zowel de chrome, Edge, Internet Explorer en Firefox browsers staan op mijn computer, maar voor Proximus TV moet je voorlopig Internet Explorer gebruiken om "Proximus TV " te kunnen bekijken via een browser tot Proximus een nieuwe versie af heeft die op HTML5 gesteund is en je dan ook andere browsers zult kunnen gebruiken om "Proximus TV " te kunnen bekijken.
Ik kan je wel nog als bijkomende informatie bijgeven dat je ook bv met een Proximus TV app van Microsoft kunt werken als je bv onder Windows 10 werkt met je laptop. dan heb je geen browser nodig.
Deze app kan je installeren vanuit de Microsoft store.
Reputatie 4
Badge +2
Ik moet u nogmaals danken voor de info; ik heb die ook en kan er nu mee voort
Met vriendelijke groeten
Jan

Reageer